{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.024 visninger | Oprettet:

Venindes kæreste betalder middag og biograf {{forumTopicSubject}}

Min aller bedste veninde har fået ny kæreste for godt 2 uger siden, men det er en anden historie, jeg har ikke mødt ham endnu. Så havde han så sagt at han syntes min veninde skulle tage mig samt vores anden fælles veninde med i biografen, fred være med det, han havde nogen gratis kupponner til at ligge der skulle bruges. Så syntes de andre piger så at vi da skulle ud og spise inden, Jeg sagde pænt nej tak, for syntes ikke lige økonomien var dertil.

Så ringer min veninde så og siger at kæresten altså syntes vi alle 3 skulle ud og spise først, og han ville betale... Da det selvfølgelig skal være ordentlig er der reserveret bord på Oksen i Horsens, som er ok dyrt.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Venindes kæreste betalder middag og biograf
  • #1   23. jan 2012 Whauw, det lyder da som en sød kæresten, hun har fået sig der...

Nyd det - håber, I får en skøn tøseaften alle tre. smiley

• #2   23. jan 2012 Hehe. Ja, men syntes dælme det er noget voldsom noget... Oksen er et dyrt sted, så løber nok op i 700 - 800 pr mand...

• #3   23. jan 2012 puhaa sikke en sød kæreste som de andre skriver synes jeg næsten ikke at du kan være andet beskendt end at tage imod og sige pænt tak:-)

• #4   24. jan 2012 når han nu giver, og der er bestemt hvor i ksal spise så glem alt det der med at det er dyrt, nyd aftenen, med tøserne, og glæd dig over at der stadig findes gode og store mennesker..... Rigtig god tur

• #5   24. jan 2012 Vi plejer at spise for to på oksen, for ca 800 alt i alt. Det er også meget synes jeg jo, i forhold ti McD. smiley
    Håber han har penge nok. God tur, og nyd det gode kød smiley Det bliver ikke meget bedre smiley

• #6   24. jan 2012 kommer nok an på veninden osv. men jeg havde nok sagt ok til at han vil betale, men så krævet det så bare var en gang pizza smiley så jeg kunne give igen den anden vej en dag.
    Men det så bare mig, er du ok med det, så nyd maden. hvis han ikke har råd invitere han vel ikke!

• #7   24. jan 2012 Jeg har noget blandede følser omkring det. I følge min veninde tjener han ret godt, Han kører som it konsulent eller noget i den stil. Men derfor behøver han jo ikke gøre en så stor ting. Bones eller jensens bøfhus havde været længe fint for mig, for så kunne jeg jo måske en dag gøre gengæld jo. Manden skal jo ikke engang med ud, er kun os tøser...

De har kun været kærester i 2 uger ca, men har været venner i godt 6 år.

• #8   25. jan 2012 Ok min kæreste er også it konsulent. Skal han ikke engang med! ej så det klart noget pjat. Ville nøjes med jensens. Og forklarer veninden at det andet ville få mig til at føle mig ilde til mode.

to uger! virker godt nok mærkeligt han sådan smider om sig med penge. men jo ham om det.

Kommentér på:
Venindes kæreste betalder middag og biograf

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce