{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
576 visninger | Oprettet:

Skolen... {{forumTopicSubject}}

Ved der har været et ligende emne før..

Jeg skiftede skole her efter sommerferien p.g.a 7.klasse. Men ved stadig ikke hvad jeg skal gøre, føler mig tit udenfor min klasse og er ret genert så jeg er ikke den type der taler meget, men det kan jeg godt når det skal være. Er næsten altid ked af det når jeg kommer hjem fra skole p.g.a jeg føler jeg ikke har nogle at snakke med, og jeg går for det meste alene i skolen selvom jeg er sød til alle og bliver aldrig sur osv. Har også snakket med nogle i de nye jeg ikke har kendt før, men de er enten ikke min type eller så har de én ven...

Alle de andre venner har én ven, eller flere og jeg har ikke rigtig nogle. Jeg har haft én bedste veninde i 9 år men hun ville hellere være sammen med en anden én som snakkede med kaniner osv.. Hun går i min klasse, men jeg er kommet over det.

Men hvad ville i gøre? Skifte skole og starte på én frisk, eller blive på én skole som du er begyndt at kende?

Er stadig meget i tvilv..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skolen...
  • #1   20. jan 2012 Jeg har den bedste ide!
    Bare start i min klasse! Det er en god ide! smiley

• #2   20. jan 2012 Hæhæ smiley Ville gerne, men tror desværre du bor for langt væk ;/

• #3   20. jan 2012 Den ligger lige ved siden af en station, i fredensborg

• #4   20. jan 2012 Det nytter ikke noget hvis du ikke tør snakke med dem, være åben, og snak med dem lav sjov osv. (: Du kan ikke regne med de bare kommer til dig..
    Vi fik en ny pige ind, som aldrig snakkede med nogen, og selvom vi prøvede at snakke med hende, så var hun genert og svarede meget lavt og kiggede ikke rigtigt på os. - Hun er aldrig rigtig komt "ind"
    Derimod havde vi en pige, der var sjov, selvsikker, og åben, hun er nu inde som havde hun gået der altid (:
    Vær' selvsikker, hvad er det værste der kan ske?

• #5   20. jan 2012 Du får ik noget ud af at skifte skole igen, da det samme problem vil opstå igen, det lyder for mig som om du er nød til at bide det generte i dig, og bare gå hen til en sød pige og start med et "hej" og et smil (: ... Så præsenter dig selv, og spørg om i skal lave et eller andet (: ... Hvis du gør det, skal det skam nok give pote smiley Hvis det ikke virker første, anden eller tredje gang, så prøv igen smiley .. Så er det fordi du er gået til de forkerte typer smiley

Held og lykke med det hele smiley

• #6   20. jan 2012 Jeg kan kun give Ellehammer ret smiley
    Jeg har brugt mindst 1 år til at falde helt til i min nye klasse, men der er ikke andet at gøre end at prøve sig frem smiley
    Jeg ved hvor svært det er, men prøv som Ellehammer siger at starte med et "Hej" og et smil smiley Senere kan du måske også begynde at opsøge de andre mere til fx gruppearbejde :o)

Held og lykke smiley

• #7   21. jan 2012 Tak for alle kommentarene. smiley
    Men ja jeg prøver også at gøre hvad jeg kan, som i siger snakker jeg også når vi skal lave gruppe arbejde osv., og kan sagtens komme ind i én god snak. Smiler også altid om morgnen, og siger hej osv.

Men ville prøve da at gøre det noget mere.;)

Kommentér på:
Skolen...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce