884 visninger
|
Oprettet:
Nye billeder af mig! {{forumTopicSubject}}
Hej i skønne piger!:-) Nu har jeg fået taget nye billeder, som jeg selv synes er blevet rigtig gode. Vil meget gerne have jeres mening (det er de sidste billeder i albummet, meget lyse billeder også og et mørkere med baggrund). - Har nemlig tænkt måske at ville gå videre med nogle af billederne!
- Håber i vil give ris og ros!:-)
apr 2008
Følger: 108 Følgere: 103 Heste: 2 Emner: 196 Svar: 2.106
jan 2008
Følger: 99 Følgere: 203 Heste: 4 Emner: 433 Svar: 2.550
mar 2007
Følger: 71 Følgere: 64 Heste: 1 Svar: 888
Dårlig kvalitet, dårlig belysning, dårlig redigering, ikke noget særligt "model arbejde" ..
mar 2008
Følger: 59 Følgere: 58 Heste: 7 Emner: 24 Svar: 803
jamen det er jo bette stine ..
-håber det går godt (:
-ang billederne.. så synes jeg heller ikke de er gode .. Du ser godt ud på billederne, men der er ikke nok .. belysning, kvaliteten, baggrund osv skal man også tænke på ..
du er en skide køn pige, synes bestemt du skal prøve at finde en god fotograf og få lavet nogen gode billeder..
(hvis du har brug for hjælp, så bare skriv .. så ska jeg nok hjælpe dig igang ) (:
mar 2008
Følger: 41 Følgere: 39 Heste: 3 Emner: 153 Svar: 2.307
- Det er en pige som har taget billederne, som meget gerne vil uddanne sig til fotograf, (professionelt arbejde). Hun er derfor i gang med at øve sig i nogle ting, og dermed ville hun bruge mig! Fedt nok, men kan SAGTENS se hvad i mener! Det jeg havde tænkt mig, var at sende nogle af billederne til en fotograf (model fotograf), så han/hun kunne bedømme om jeg senere ville kunne blive til noget. - Grunden til der blev skrevet på mig, var fordi det skulle symbolisere noget. + Hun ville prøve en masse forskellige ting. (Hun har flere billeder).
- Stine. Tusind tak for din kommentar, og du er selv en meget køn pige! Jeg vil meget gerne prøve at få taget billeder ved en professionel fotograf, problemet er, at jeg er lidt nervøs overfor det, og jeg har desværre heller ikke min kærestes opbagning omkring det:-( Men tusind tak!
mar 2008
hvorfor er du nervøs over for det ?(:
du bestemmer jo selv hvilken slags billeder det er .. hvis det er i stil med det, du har fået lavet indtil nu? har kæresten så også noget imod det ?
han kan jo altid selv komme med til et shoot og kigge, så ved han hvordan det hele forgår .. (:
mar 2008
- Han er ikke så meget for det alligevel, han kan ikke li det "model" noget. Især fordi han ikke vil have billederne skal andre steder hen, men jeg vil også snakke med ham om det, for det er jo noget jeg godt kunne tænke mig at prøve
mar 2008
tro mig .. nervøsiteten forsvinder hurtigt igen (:
har en veninde der er skrækslagen for et kamera.
hun var med til en fotosession hvor vi lokkede hende til lidt billeder..
de først 20 billeder, lignede det at peter lundin stod foran hende ..
så begyndte hun at slappe af og vi fik nogen knald gode billeder af hende til sidst .. (:
men tag og snak med kæresten.. (:
hvis du så får lov, så bare skriv .. kender mange i nordjylland der tager billeder (:
jan 2008
Følger: 39 Følgere: 36 Heste: 3 Emner: 16 Svar: 197
Og så er der en ting mere der irritere mig meget. Det er dine poseringer.
(link fjernet)
Altså jeg syntes du står på en akavet måde, jeg kan godt lide ideen med det på maven, men pas på at i overskygger det med blusen. Du skull enok ha' taget en hvid top på eller en uden print, for eller lægger man bare mærke til t-shirten og ikke det der står på maven.
(link fjernet)
Denne posering bryder jeg mig heller ikke om.
apr 2007
Følger: 96 Følgere: 110 Heste: 4 Emner: 443 Svar: 8.280
Hvis I skal bruge billederne til noget, vil jeg råde jer til at starte med at få skaffet et kamera af ordentlig kvalitet.
Kvaliteten er ELENDIG på disse billeder.
Du skal lære at være mere naturlig, dine poseringer ser meget falske ud og dit ansigt er meget ens og intetsigende.
mar 2008
Stine: Det vil jeg huske! Tager en snak med ham!
apr 2008
Følger: 108 Følgere: 103 Heste: 2 Emner: 196 Svar: 2.106
mar 2008
mar 2008
jun 2006
Følger: 64 Følgere: 65 Heste: 5 Emner: 289 Svar: 2.388
Hvis din veninde vil uddanne sig til fotograf skal hun have fat i noget mere udstyr, en blitz, for der er rigtig mange mørke områder på billederne, og så dine poseringer helt forkerte. Kig nogle modelbilleder igennem inden du tager afsted til shoot eller print nogle ud, så har du lidt inspiration til poseringer. Du er meget lukket i din krop og de ting du har skrevet på kroppen træder ikke frem ordenligt.
mar 2008
- har sagt jeg er enig med poseringerne, men jeg er som sagt heller ikke "model" og har ikke arbejdet så meget med det, og som man siger "øvelse gør mester", så tror på det bliver bedre på et tidspunkt. Hvis jeg fik en professionel fotograf til at tage billeder, ville det jo forandre en hel del, men dette må jeg som sagt ikke for kæresten endnu!
apr 2007
Følger: 96 Følgere: 110 Heste: 4 Emner: 443 Svar: 8.280
jan 2008
Følger: 99 Følgere: 203 Heste: 4 Emner: 433 Svar: 2.550
mar 2008
Nye billeder af mig!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside