{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.191 visninger | Oprettet:

Back on track {{forumTopicSubject}}

Hej mennekser :o)
jeg overvejer lidt at købe back on track til min lille krikke, hun får indimellem spændinger i trapezius musklen der sidder i ryggen, hvilket gør hun små "halter" og så har hun til tider utrolig ondt i nakken . Så overvejer lidt at købe et fleecedækken med hals, og/eller en nakkevarmer .
Har selv brugt back on track på mine håndled, da jeg har meget svage håndled, får tit seneskedehindebetændelse i dem og sådan og det har hjulpet mig helt sindssygt . Hvis jeg bare har det mindste ondt tager jeg dem på et døgns tid måske og så er det væk .
Men inden jeg forhaster mig ud i at købe så dyrt et dækken, vil jeg bare lige forhøre mig om der er nogen der har erfaringer med back on track til heste ? smiley
Håber i kan hjælpe!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Back on track
  • #1   8. jan 2012 Har prøvet det på mine håndled og der synes jeg det er rigtigt godt, har hkulpet mig helt af med smerter jeg har haft i mange år .
    Hvilket ting har du, for hvis ikke du bruger dem, er du så villig til at sælge dem . Self alt afhængig af hvad det er smiley ?

• #2   8. jan 2012 Jeg bruger Back on Track til de heste jeg rider konkurrence på.
    Sókron har problemer med ryggen, han har en masse spændinger, fordi han ikke rigtigt kan finde ud af at slappe af, men han spænder også hvis han bliver bange for ting!

Så ham bruger jeg back on track til, for det skal gå ind og varme hans ryg! Og jeg synes det hjælper, for han har knap så ondt i ryggen så!
    - Han har den på, hver gang vi kører i trailer med ham også.

Skyggnir er jeg også begyndt at bruge back on track til. vi skal ha fat i nogen til benene/knæene da vi tænker det er godt til hans ben, nu når han har haft en skade - men han har også et fleecedækken. smiley

Men jeg synes kun det er positivt smiley

• #3   8. jan 2012 Okay smiley overvejer det stærkt . Hvis i kender nogen der har noget til salg, må i gerne sige til!

• #4   9. jan 2012 Det ser spændende ud ud fra deres hjemmeside

http://www.backontrack.com/dk/referencer/hest/

Men fy.. det er godt nok dyrt... Jeg ville gerne investere i sådan noget, men til de priser skal det virkeligt også virke.

• #5   9. jan 2012 Ja, det er ikke helt billigt smiley

• #6   10. jan 2012 Jamen det virker faktisk også smiley
    Jeg prøvede det jo selv på mine håndled . Har kæmpet med seneskedehindebetændelse i årevis . Troede lang tid a det bare er fordi jeg har små smalle håndled a jeg havde ondt, min papfar mente jeg bare skulle træne dem stærkere . Men efterhånden fik jeg virkelig ondt, selv når jeg red :s så var jeg til en osteopat der bare sagde jeg skulle massere og trække lidt i det, men det hjalp bare ikke . Så købte jeg håndledsbeskyttere fra back ón track, fordi min mor sagde jeg skulle ha støtte og varme . Gik et stykke tid men forbindninger om håndledende for at få støtten . Men så begyndt jeg som sagt på BoT og har ikke haft noget med dem siden! Engang imellem får en smule ondt, så smækker jeg dem på i et døgns tid og så er smerten ovre! Og det er noget jeg har kæmpet med et godt stykke tid!

Kommentér på:
Back on track

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce