{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dagens shoot (hår/makeup)
  • #2   7. jan 2012 andrea: Det er ikke mig på billedet, jeg er makeupartisen/hårstylisten på billedet smiley

• #3   7. jan 2012 Rigtig flot billede, og flot make-up, diskret og elegant smiley Dog synes jeg at hendes øjne ser lidt små ud på billedet, ved ikke om det var noget man evt. kunne prøve at manipulere, med make-up, fx markere øjnene noget mere med nogle lidt mørkere farver, eller evt. give hende nogle falske vipper (da hendes egne jo ikke er de største)? Eller vil det bare se dumt ud?
    Ud over det så ser hendes øjenvipper på højre øje lidt lyse ud (men det kan godt være redigeringen der bare driller synet lidt der).

Men ellers kan jeg godt lide det, og håret synes jeg sidder rigtig godt, kan godt se ud som om at der er brugt lidt meget hårlak (eller hendes hår kan nok bare været blevet lidt uglet i mellemtiden), men ellers fint smiley

• #4   7. jan 2012 tak smiley

Hun klemmer øjnene sammen på billedet, derfor de er lidt små..
    mht. det hvide på vipper, så er det lyset + redigeringens skyld smiley men sådan er det tit..

Mht. håret, så havde hun SINDSSYGT mange babyhår! i utallige længder foran, og hele vejen ned gennem håret.( og lidt spaltede spidser)

endnu et billede derfra: (link fjernet)

samme fotograf, model, og MUA

• #5   7. jan 2012 Okay smiley
    - ser meget bedre ud på det 2. billede (selvom motivmæssigt kan jeg bedst lide det første). Men synes at make-uppen tager sig bedst ud på det sidste smiley

Kommentér på:
Dagens shoot (hår/makeup)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce