828 visninger
|
Oprettet:
Make-up & Tøj {{forumTopicSubject}}
Hej HG'er!
Jeg synes dette er en rigtig lækker gruppe, men at vi mangler lidt aktivitet, da gruppens formål jo, for mig at se, er rigtig godt!
Her for tiden har jeg tænkt lidt over hvad der er på 'mode'? Både med hensyn til make-up og tøj.
Gerne til hverdag, men også meget gerne til fest!
Så kom med nogle forslag
jun 2008
Følger: 168 Følgere: 156 Heste: 1 Emner: 222 Svar: 2.180
www.vildekaniner.dk
www.carolineevigglad.dk
www.isabellathordsen.dk
osv osv
Der får jeg blandt andet rigtig meget inspiration fra, specielt fra Vildekaniner.. Elsker at det bare er så kedeligt & gråt, men samtidig rigtig fedt!
jan 2008
Følger: 99 Følgere: 203 Heste: 4 Emner: 433 Svar: 2.550
De trends som har været meget in i 2011, og som er spået til at holde ind i 2012 også, er:
- Minimalisme
- Ladylike
- Herremoden/Tom boy
Minimalismen går ud på at skabe skulpturelle, enkle og rette silhuetter, hvor farverne primært er sort og hvid, som kan mixes med blokfarver så som blodrød, coboltblå, citrusgul og limegrøn. Pointen er at gøre det enkelt og praktisk, og kan også kaldes 'Power woman' -trenden
Ladylike siger jo lidt sig selv, det er såmænd bare hvor vi rigtig finder de fine (50'er) ladies frem igen med nederdele, flæser og høje hæle.
Herremoden, eller 'Tom Boy' som vi også kan kalde det, er igen ligetil: >>suits<< (jakkesæt) til kvinder med herrebukser, oversize blazere, herresko og skjorter. Man kan både gøre det classy og ladylike, men man kan også gøre det mere skødesløst og gadedrenget.
... Ud over dem er det jo vinter pt, så skisportsmoden har ogå trængt sig på. Varme gammacher og bukser, varme bluser, og strik, vinterjakker og vinterstøvler og måske endda skibriller. Sportsmoden er i hvert fald også ret hip lige nu.
Men ellers så er det jo lidt din personlige stil der sejre. Du skal føle efter hvad du føler dig mest tilpas i, og hvilken stil(arter) du synes afspejler dig (og du kan evt. prøve at mikse dem, hvem ved, måske skaber du en ny trend).
Mht. make-up så er smookey-eyes rigtig flotte lige nu. De går rigtig godt til vinterfesterne, i mørke toner, som markere øjnene (og kom evt. lidt glimmer på, så de rigtig får en frostkrystal-effekt). Til dagligdag vil jeg jo nok sige at man bare skal holde det enkelt uanset mode.
Men ellers kan jeg anbefale dig at købe mode-magasiner som Elle & Eurowoman (mine favoritter), Costume, Vouge, Cover & In. De har en masse godt om mode som du kan læse her i de smattede vinterdage
Make-up & Tøj
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside