{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bomløs
  • #1   4. jan 2012 Hej
    Jeg har en sensation hybrid. Den er jeg super glad for.
    Tjek evt. denne side : http://www.optimalsadel.dk/

• #3   4. jan 2012 Hej smiley

jeg bruger en freemax bomløs til min araber hoppe, den er super dejlig at sidde i og den har et ordentlig sæde og knæstøtter og det hele smiley og så tilpasser den sig godt til hesten. den kan varmt anbefales smiley også fordi den sagtens kan bruges til dressur og spring fordi der er så god støtte til rytteren i den.

• #4   9. jan 2012 HUSK ved Bomløse sadler at der skal bruges specielle stødabs underlag, da sadlen ellers kan skade MERE end den gavner.
    IKKE alle hestes rygge kan holde til bomløs.
    Tag en snak med din massør og dyrlæge inden du køber en sadel, så du får købt den der passer jer begge bedst:-)
    Held og lykke.

• #5   9. jan 2012 Bomløs Barefoot- og Sensationsadler er fleksible sideværts og kan passe (næsten) alle typer heste med få ændringer i kopfjern eller stødabsorberende underlag. Dertil kommer fordelen af den øgede kontakt mellem rytter og hest, så signalgivning kan minimeres kraftigt. Du vil opleve at hesten går mere frit, får større bevægelser - også selvom hesten har gode bevægelser i forvejen. En bomløs sadel kan også være næsten som en bomsadel, fast - og alligevel er sadlen fleksibel. Der er mange udgaver og muligheder.

Kommentér på:
Bomløs

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce