{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
478 visninger | Oprettet:

Passer det sammen?? {{forumTopicSubject}}

Jah..
Jeg har en LÆKKER rød GPA stævne jakke (Elsker den)
Men mine tretorn er ved at være så ødelagt nu, så de skal altså skiftes ud.
Jeg overvejer at købe de samme igen.. Men Tænkte på om de denne gang skulle være røde istedet for brune?

Paser den røde GPA jakke sammen med røde tretorn? eller er jeg helt galt på den? smiley
Det kunne jo være at de ikke var den samme farve rød..
Hvad ved jeg.., HJÆLP (; !

- MLA

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Passer det sammen??
  • #1   31. dec 2011 der er vidst noget med at de røde,lyseblå og lyserøde Tretorn bliver ulovlige og ride med:) er ikke helt sikker, bare noget jeg har hørt rundt omkring herinde på HG smiley

Men personligt ville jeg ikke købe de røde tretorn da det hele bliver lidt for rødt smiley et par pioneer er også gode? eller de nye tretorn skulle være super behagelig at have på smiley

• #2   31. dec 2011 Det der med tretorn der bliver ulovlige har de haft kørende i snart 3 år...... man ved slet ikke hvor det ender

Men ja røde tretorn ville se skide godt ud med en rød Animo - har nemlig set en med det - det meget pænt! smiley

Jeg er selv til pioneer, men har altid gerne vil ha et par tretorn smiley

• #3   31. dec 2011 Jeg ville passe på at det ikke vil blive for rødt. Så jeg syntes at du skal købe nogle sorte læder støvler, (Pioeer, Parlanti eller nogle andre fede støvler!):-) - Helena

• #4   31. dec 2011 Jeg synes det bliver FOR rødt, så jeg ville købe nogle flotte sorte støvler - sort passer også til alt smiley

• #5   1. jan 2012 Jamen jeg rider i brunt? :b'
    og jeg gider IKKE havde andre støvler end Tretorn, jeg elsker mine smiley
    Jeg havde Pionere før. Og det gider jeg ikke igen (:

Så bliver de bare brune igen smiley

- MLA

• #6   1. jan 2012 Forstår dig godt smiley Tretorn er bare super dejlige fordi de er lidt stivere i skaftet uden et være som dressurstøvler, så det er næsten helt underligt at ride med nogle alt for blødskaftede bagefter smiley

Det med at de skulle blive ulovlige har kørt nogle år.. er ik sikker.

Jeg har en veninde som selv rider med utrolig meget rødt og hvis det klær hesten, så er det pænt nok smiley jeg har da selv tænkt mig at ride med mørkeblå gamascher, underlag, stævnejakke og så mine støvler, så kan ik se hvorfor det skulle være mindre pænt når det er rødt smiley

• #7   1. jan 2012 jeg rider selv med mørkeblå tretorn og mørkeblå animo jakke og mørkeblåt udstyr til krikken. Men farven er mere diskret end hvis det hele skulle være rød. Parlanti er også super lækre læderidestøvler som du selv kan designe, men jeg ville dog også selv holde mig til tretorn! Rød minder mig bare rigtig meget om de små 3'er pony rytter med rødt olys og alt det røde grej! smiley men det er jo også smag efter behag smiley

Kommentér på:
Passer det sammen??

Annonce