{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
721 visninger | Oprettet:

Stopper under ridning? Langt {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Jeg har et lille problem med en pige jeg underviser som jeg håber i har nogle ideer til hvordan vi får løst.

Jeg underviser en pige på en hest - da vi startede var en meget fremadgående og vi brugte nok de første 4 gange på at lære ham en halv parade og i det hele taget få ham lidt ned i tempo.
Det gik rigtig fint - han er nu i bedre kondi og OFTE reagerer han nu på halveparader fint - og får dermed også lov til at øge tempoet lidt bagefter så vi får lidt temposkift smiley

MEN jeg ved han har været en smulee headshaker altid, men nu er han begyndt at i trav stikke hovedet ned (tager tøjlerne ud af hånden på hende) og "teer sig" enten ved at stå stille eller bakke og ikke ville gå.
Han gør det også tit fra skridt og jeg aner simpelthen ikke hvorfor?
Han har også en tendens især på den ene volte til at trække helt ind på en lille volte rundt om mig - han kan sagtens trave, men vil helst ikke ud..

Jeg har tænkt de fleste muligheder igennem - om han har ondt? men vi er knapt gået igang - han har fået ny sadel og aldrig haft noget før..

Det sjove er bare at det kommer sådan i bølger - også under hver enkelt undervisningstime - jeg ved dog det bliver værre når han er ved at være træt og så stopper vi også..

MEN han gør det bare ikke når jeg rider ham?!

Jeg ved ikke om det er en periode han skal over - fordi af sind er han en rigtig bisse med sine egne meninger om tingene

Sorry det blev så langt - men det er fordi jeg ser mange tvetydige signaler fra ham smiley

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Stopper under ridning? Langt

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce