{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
629 visninger | Oprettet:

Info taaaaak?:-) {{forumTopicSubject}}

Hej piger.
Her efter jul skal jeg holde foredrag.
Jeg har valgt emnet "Justin Bieber"...;-)
Så... vil i ikke lige hjælpe med lidt info her?

Altså.. er der nogle der har en liste med ALLE sangene han har LAVET?
Gerne hvornår de udkom osv.
Jeg ved at one time var hans første single.

Og vil i ikke lige se om jeg overhovedet har fanget "hans historie" ordentligt?
I må ENDELIG rette mig, da jeg har glemt en del, fordi jeg ikke er lige såbesat af ham mere.. "desværre"...;-)
Og jeg magter ikke rigtig læse hans bog i ferien, da jeg har en anden boganmeldelse for.. og gider ikke bruge hele min ferie på at læse bøger.. hihi!
i må lige bære over med det her for det er taget på hukommelsen..:-)
Jeg har sat (?) ved det jeg er meget i tvivl om.

okay:
Justin blev født i London, Canada. den første marts 1994.
Han boede i Stratford, Ontario til ham blev omkring 13 (?) år.
Hans forældr gik fra hinanden da han stadig var helt lille. 8 måneder (??). Han tilbragte meget tid hos sine bedsteforældre som boede tæt på hans eget hjem. Hans mor havde ikke specielt mange penge, men de klarede sig, selvom det betød at moderen måtte arbejde længe hver dag, for at skaffe pengene. Justin gik meget op i is hockey, og han drømte om at blive professionel spiller...
Hans sangkarriere startede med at der var en lokal sangkonkurrence, som han deltog i, mest for sjov. Hans mor optog det, og lagde det på youtube for at hans familie kunne se det, også selvom dem som ikke havde mulighed for at se det "live".
Men denne video fik flere og flere views, og kommentare som sagde at de gerne ville se mere osv.
Scooter så så denne video, og ringede rundt for at få fat i Pattie. Da han fik fat i pattie, var hun ikke særlig begejstret for alt det, og sagde i første omgang blankt nej. Men efter a t de havde snakket frem og tilbage i flere timer, fik Scooter overtalt hende til at lade ham flyve dem til LA (?????????????????????) for at møde ham, og hvis de stadig ikke var intra, fik de en gratis ferie ud af det. De mødte Scooter, og sang for ham. Senere fik de planlagt et møde med Usher, og Usher ELSKEDE justins stemme. De skulle så også ind og synge for et pladeselskab som var eget af L.A. Reid. De fik skrevet kontrakt med L.A. og så begyndte det ellers at gå stærkt for Justin.
Alt dette skete i 2008.. right?

er det ikke i store træk Justins historie?:-)
Det her er IKKE den færdige fremlæggelse..;-)
der kommer en del flere detaljer og ting som hans sange, hans twitter profil, og aaaaaaaaaaaalt mulig andet kommer med!:-)

Så piiiiiiiiiiger?
Gider i ikke rette det jeg ikke har fattet i hans "historie"...?:-)
Og evt. forslag til hvad jeg kan fortælle mere om?:-)
bare kom med foreslag!

Og jeg ved godt at jeg er en lille smule- idiot i det med hans historie, men ja.. jeg går ikke så meget op i ham mere, og har så fået svedt mange facts omkring ham ud.;-)
Men jeg ved at i er en del klogere end mig..:-)
Så GO' FOR IT!:-)
Min klasse trænger virkelig til at se hvor meget Justin har kæmpet for at nå så langt han er i dag. Og få lidt mere respekt for ham..;-)

Jeg kunne søge på google efter alt det her, men det jeg finder kan jeg ikke bruge til noget, for det er svært at finde det jeg søger her.

Jeg ved det blev langt meeeeeeeeeeeeeen, i er sku nogle hårde gutter hvis i har kæmpet jer igennem..:-)
og stavefejl er gratis, for jeg magter ikke lige læse det igennem hihi..:-)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Info taaaaak?:-)
Kommentér på:
Info taaaaak?:-)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce