555 visninger
|
Oprettet:
Yay! :D . {{forumTopicSubject}}
Hej Alle!
Ville bare lige dele billederne fra dressurtræningen af Kidogo igår med jer ! . Hun er rigtig sød for det meste, men kæft en bisse hun er til tider ! .
http://hestegalleri.dk/alb_vis.aspx?AlbumId=346833
Kommentér gerne! .
jun 2008
Følger: 63 Følgere: 80 Heste: 4 Emner: 260 Svar: 3.245
Hun har lige været i ridning på Blue Hors, og jeg vil da mene at jeg ikke overanstrenger hende mht muskler og sådan når hun SELV gør det uden at jeg piller ved hende overhovedet .
jun 2008
jun 2008
Helt seriøst så holder jeg næsten ikke i munden på hende - det jeg har hende i hånden er allerhøjest halveparader fordi hun har en idé om at langsiden til tider kan bruges som racerbane. Hun går SELV der med hovedet så længe man rider hende frem ...
Min chef underviste mig to dage efter i ca. 10 min. og fik givet mig nogle helt andre metoder end dem jeg er vant til at bruge, og kunne helt klart mærke en forskel i hvordan hun brugte sig selv - så jeg er ikke lukket overfor kritik overhovedet ... Men jeg får ofte at vide at jeg skal tage mig sammen og tage fat fortil, fordi jeg netop ikke vil tage igennem på tøjlerne, så jeg piller altså virkelig ikke min hest i munden.
Yay! :D .
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside