{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yay! :D .
  • #2   18. dec 2011 Altså hvis det er galopbillederne du hentyder til - så har jeg slet ikke fat i hende, jeg prøver at ride hende bagfra og ikke at sidde for langt fremme med overkroppen, jeg har faktisk næsten ikke kontakt til hende i galoppen ...

Hun har lige været i ridning på Blue Hors, og jeg vil da mene at jeg ikke overanstrenger hende mht muskler og sådan når hun SELV gør det uden at jeg piller ved hende overhovedet smiley .

• #4   18. dec 2011 Hm ja, altså jeg ved jeg ikke holder hende i munden, hun har altid gået sådan med hovedet, også da jeg red hende i sommers (: . Jeg hverken hiver eller piller eller noget som helst, hvis du kigger på de sidste billeder hvor den bliver travet af - tøjlerne er løse og alligevel går hun sådan smiley

• #7   27. dec 2011 Claire:

Helt seriøst så holder jeg næsten ikke i munden på hende - det jeg har hende i hånden er allerhøjest halveparader fordi hun har en idé om at langsiden til tider kan bruges som racerbane. Hun går SELV der med hovedet så længe man rider hende frem ...

Min chef underviste mig to dage efter i ca. 10 min. og fik givet mig nogle helt andre metoder end dem jeg er vant til at bruge, og kunne helt klart mærke en forskel i hvordan hun brugte sig selv - så jeg er ikke lukket overfor kritik overhovedet ... Men jeg får ofte at vide at jeg skal tage mig sammen og tage fat fortil, fordi jeg netop ikke vil tage igennem på tøjlerne, så jeg piller altså virkelig ikke min hest i munden.

Kommentér på:
Yay! :D .

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce