{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.064 visninger | Oprettet:

Jeg kan ikke ride = mistet ridelysten..:( {{forumTopicSubject}}

Hej HG'ere(:
Landet ligger sådan at min pony går SÅ fint med andre. Han laver perfekte schenkelvigninger i alle gangarter, versader, går stabilt med hovedet men er samtidig fremme i et godt grundtempo - ja han går bare så fint med andre.
Men med mig? der kæmper vi med at holde galoppen og med at han ligger sig stabilt på biddet men samtidig er fremme.

Min veninde red ham i går og jeg så på, og jeg var ved at tude, både af glæde over at se ham fra sin gode side, men også over at han ikke går sådan med mig.

Vi har en underviser, men efter nytår skal vi have undervisning af en super dygtig pararytter der har samme problemer som mig og flere til endda, men hun har alligevel formået at ride DM flere år i træk og rider simpelthen SÅ godt! en rigtig dygtig rytter!

Jeg har en diagnose som hedder NLD som gør at jeg har nogle problemer som bla. er nedsat koncentrationsevne men især nedsat balanceevne og hun mener at jeg ubevidst kommer til at sidde og holde balancen for meget uden at vide det og derfor kommer jeg til at ride baglæns ;/

Men vi kan først få hjælp i det nye år, og det er sådan at jeg nu har mistet lysten til at ride min pony - ikke fordi jeg har mistet ridelysten eller ikke gider ham mere!! men fordi jeg bliver så skuffet og ked af min ridning hver gang og så kan andre hoppe op, og så går han som om han er tilbage til LA klasserne på stævnepladserne;/..

Jeg har bare mistet modet ;/

Måtte bare lige ud med det, sorry.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg kan ikke ride = mistet ridelysten..:(
  • #1   15. dec 2011 Jeg kan godt forstå du er ked af det. Heldigvis er der ikke langt til det nye år. Kunne du ikke se lidt bort fra hvordan hesten går og så øve balanceøvelser indtil det nye år. Træne dit sæde, ride med lukkede øjne eller lignende. Du har sikkert langt flere ideer end jeg, hvis du først kommer igang med tanken. Når hesten kan, er du halvvejs. Da den næppe glemmer det inden det nye år, så sæt nogle nemme sunde delmål indtil da.

• #2   15. dec 2011 Ej hvor træls smiley forstår dig godt... Jeg har også mistet lysten til at ride både fordi jeg selv synes jeg er så dårlig til det, Fanta er ifol så næste år er det alligevel standby det meste af året, og kan ligesom dig først få undervisning i det nye år... Jeg vl på en måde gerne ride, men kan samtidig bare ikke overskue det :s

• #3   15. dec 2011 Mette M P: Sådan har jeg det også - jeg vil gerne, og er ved ponyen HVER dag, men det ender bare med at jeg tager ham ud, strigler, hygger og tager hjem igen;S

Jeg ved i min vildeste fantasi ikke hvad jeg skal træne af balance øvelser + jeg stoler på min pony, men at ride med lukkede øjne, er jeg ikke sikker på da ponyen har fået vinterkuller.

• #4   15. dec 2011 Nogen dage får jeg ikke engang taget Fanta ind... Får hende dog næsten hver dag ordnet om aftenenn, og putter hestene smiley

• #5   15. dec 2011 Vi skiftes til at tage hestene ind, så de kommer ind hver dag + jeg får ordnet hver dag, og hvis der er en dag jeg ikke kommer derud, så køre mutti ud og blander foder, henter wrap og muger.

• #7   16. dec 2011 Line Schmidt: Ja. Ja men som jeg skriver, så tror Anette at det er pga. min nedsat balance evne at jeg kommer til at ride baglæns, og han derfor går bedre med andre.

• #8   16. dec 2011 du må bare kæmpe videre, jeg har også altid haft svært ved at ride konsentreret i længere tid, jeg skal lære at ride med hele kroppen og ikke kun tøjlerneXD som jeg har gjort i mange år, i form af at jeg har været meget skovtursrytter..

hold hovedet højt, rid ham uanset hvad, du kan jo se op til de andre, og se det fra den lyse side;) han kan:P

• #9   16. dec 2011 Det er jeg ked af at høre nadja smiley

Jeg så lige et par af dine seneste videoklip smiley og jeg tænker at du måske skal træner dine benmuskler lidt mere, så bliver det nemmere med shenkelvignengerne smiley
    Men jeg syntes det ser rigtig godt ud! smiley prøv at tænk på hvor meget i har rykket jer siden du fik han smiley

Altså da jeg ville have bedre muskler i benene, satte jeg mig ind til pc'en men 2-3 telefonbøger mellem knæene, det var hårdt, men det hjalp:)

Håber du får lysen tilbage smiley

• #10   16. dec 2011 Okay, tak alle

Kommentér på:
Jeg kan ikke ride = mistet ridelysten..:(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce