14. sep 2011 Følger: 394 Følgere: 1103 Heste: 3 Emner: 390 Svar: 2.555
Jeg kan ikke ride = mistet ridelysten..:( {{forumTopicSubject}}
Hej HG'ere(:
Landet ligger sådan at min pony går SÅ fint med andre. Han laver perfekte schenkelvigninger i alle gangarter, versader, går stabilt med hovedet men er samtidig fremme i et godt grundtempo - ja han går bare så fint med andre.
Men med mig? der kæmper vi med at holde galoppen og med at han ligger sig stabilt på biddet men samtidig er fremme.
Min veninde red ham i går og jeg så på, og jeg var ved at tude, både af glæde over at se ham fra sin gode side, men også over at han ikke går sådan med mig.
Vi har en underviser, men efter nytår skal vi have undervisning af en super dygtig pararytter der har samme problemer som mig og flere til endda, men hun har alligevel formået at ride DM flere år i træk og rider simpelthen SÅ godt! en rigtig dygtig rytter!
Jeg har en diagnose som hedder NLD som gør at jeg har nogle problemer som bla. er nedsat koncentrationsevne men især nedsat balanceevne og hun mener at jeg ubevidst kommer til at sidde og holde balancen for meget uden at vide det og derfor kommer jeg til at ride baglæns ;/
Men vi kan først få hjælp i det nye år, og det er sådan at jeg nu har mistet lysten til at ride min pony - ikke fordi jeg har mistet ridelysten eller ikke gider ham mere!! men fordi jeg bliver så skuffet og ked af min ridning hver gang og så kan andre hoppe op, og så går han som om han er tilbage til LA klasserne på stævnepladserne;/..
Jeg har bare mistet modet ;/
Måtte bare lige ud med det, sorry.
sep 2011
Følger: 394 Følgere: 1103 Heste: 3 Emner: 390 Svar: 2.555
Han kan ikke rides alene på tur ;s + han har ikke været ude at se noget i snart 5 måneder, så vil ikke begive mig ud i naturen alene endnu ;S
sep 2011
Okay, tak (: tror jeg hygger lidt med ham i ridehuset i morgen(:
sep 2011
sep 2011
jul 2009
Følger: 208 Følgere: 183 Heste: 4 Emner: 392 Svar: 3.570
sep 2008
Følger: 57 Følgere: 58 Heste: 5 Emner: 46 Svar: 1.132
fordi jeg gik fra forkert ridning (MEGET FORKERT og jeg fortryder det meget, viste ikke bedre) til en mere hestevendelig ridning
jeg skulle næsten begynde helt forefra og jeg følte mig som en nybegynder, for kunne jeg da ride min pony til biddet, og så gik han som en gifra, men jeg var fast besluttede på at det skulle lykkes, og et halvt år efter red jeg LA på ham (gik fra LC)
da jeg nu lærte at ride rigtig dressur blev jeg græbet af det, HELDIGVIS for jeg har dårlig ryg og kan ikke rigtig tåle stød fra springning..
jeg var springrytter den gang og gik til dressur - nu har jeg min nye stjerne som jeg håber på til næste år at kunne ride M klasser på
vi er mange der har problemer, men hvis du virkelig vil så er det bare at kempe for det, istedet for at se på din veninde ride din hest og blive ked af han ikke går sådan med dig, så vend det til det positive og sig "sådan skal han også kunne gå med mig!"
find det positive frem og kæmp for det du vil
husk vi alle er stratede som nybegynder, nogle gange går det op og ned, og nå du har nogle problemer så går det bare langsommere end ellers
sig til dig selv at du godt kan - ja det tager tid, ja det kan være frustærenden, men se på de små fremskrit og glæd dig over dem!
Rom belv ikke bygget på en dag - og hvis den gjorde, vil jeg nødig stå for tæt på når det blæser XD
sep 2011
Jeg kan ikke ride = mistet ridelysten..:(
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside