{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dagen før stævne..
  • #1   14. dec 2011 ofte rider jeg enten en smule om formiddagen, eller de får helt fri. Så pakker jeg. om aftenen vasker jeg hesten, så den er ren

• #2   14. dec 2011 rider lidt afslappet, mest en lille tur eller sådan (: derefter vasker jeg hale og man fletter halen og manen, stille ham iboksen hvor han lige for noget ekstar lækket mash smiley
    og så gør de ting klar jeg skal huske og tar hjem smiley

• #3   14. dec 2011 Hvis det er et dressurstævne, så øver jeg dressur porgammet rigtig rigtig meget gang. Og taler med min hest og ride på den.
    Og slapper helet af, så jeg er hele klar til stævnet.

• #4   14. dec 2011 Rider løsgørende dressur eller tur smiley Med mig selv ser jeg en god film om aftenen og sørger for at slappe af, øver programmet (rider kun dressurstævner), og sørger for at få en god søvn samt en god kost smiley

• #5   16. dec 2011 Det er en rigtig god idé at "ride programet igennem" i hovedet mens man slapper af inden stævnet (fx. om morgenen når man lige er vågnet). Altså at man forestiller sig lige præcis, hvordan det perfekte program skal være, og ligesom spiller det hele i hovedet til mindste detalje. Alt det, man selv som rytter skal gøre, kan man tænke igennem.

Det giver en rigtig god forberedelse, og de gange, jeg har gjort det fik vi faktisk en 1.- og en 2.-plads... ;D

Kommentér på:
Dagen før stævne..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce