{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken højde hest :)
  • #1   10. dec 2011 Det kommer meget an på hvordan man selv og hesten er bygget.
    Er man feks lav, kortbenet og kraftig - kraftig, men ikke for rund hest/pony.
    Lav, kortbenet og spinkel - spinkel/alm bygget pony eller let/spinkel hest.
    Lav, langbenet og kraftig - alm/kraftig pony/hest.
    Høj men kortbenet og kraftig - alm/kraftig hest.
    Høj men kortbenet og spinkel - stor pony eller spinkel/alm/kraftig hest.
    Høj, langbenet og kraftig - alm/kraftig hest.
    Høj, langbenet og spinkel - spinkel/alm/kraftig hest.

Har det fra en gammel bog jeg har arvet efter min mor. smiley

Det kommer jo selvfølgelig osse an på hvilken pony/hest man føler sig bedst tilpas på, hvor stærk man selv er og hvor stærk/varm ponyen/hesten er.
    Så længe ens ben når til ca midt på eller lidt under midten af flanken, ikke er for lange eller korte, at man ikke vejer for meget eller for lidt i forhold til hesten, og man passer nogenlunde sammen temperaments mæssigt så skal det nok gå.
    Der er ikke noget man decideret kan gå ud fra, da det jo så kan være rigtig for én og forkert for en anden. smiley
    Den man føler sig tilpas på og arbejder godt sammen med - den passer man til. smiley

• #2   10. dec 2011 Nanna Michelsen! : Okay, begge dele kan bruges smiley :)

Simone H : Det var det samme som Nanna smiley Men tak for dit gæt smiley

Kristine J : Tak for det, men jeg ved ikke om jeg er høj eller lav. smiley Men ellers kan det godt bruges.. Tak for alt din info til sidst, det husker jeg smiley

Men alt dette her er bare hvis jeg får lov til en ny hest smiley Ikke fordi jeg skal tjekke om jeg passer til min shetter xD

• #3   10. dec 2011 Kristine J : Hvad mener du smiley ??

• #5   10. dec 2011 * Sonnyfyr - my soulmate * : Jeg ønsker ikke at sælge hesten igen, så kommer nok til at se lidt skør ud de første år, med en stor hest.. smiley

• #7   11. dec 2011 $ JB $ ~ Anzi ~ $ JB $ : Okay, tak. smiley Det kan jeg godt bruge smiley

• #9   11. dec 2011 * Sonnyfyr - my soulmate * : Ja, det er ikke så pænt at se på smiley

Kommentér på:
Hvilken højde hest :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce