{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
825 visninger | Oprettet:

Egen hest! {{forumTopicSubject}}

heij xD
Jeg skal konfirmeres næste år også må jeg købe min egen hest smiley

MEN....

Jeg har 3 valg!

-En fremmed hest
-Floortje(Hollandsk Sportspony)
-Piv (fjordhest)

når jeg tænker over det har jeg det største venskab med Piv, men jeg rider på Floortje nu! og en fremmede hest er ikke lige mig!

Så vil i ikke give mig lidt hjælp og jeres menning smiley

Floortje:
Floortje er en dejlig pony, vi fik et stort venskab alerede en uge efter jeg fik part i hende, hun er godt til næsten alt og vi springer tit når jeg kan smiley Men for 2 uger siden blev hun halt fordi hun fik sur stråle så hun skulle havde sko på;( og nu ved jeg ikke om vi har råd til at købe hende også give hende sko på, og jeg er bange for at hun blir halt igen. jeg kan ikke ride hende særlig godt uden sadel og det er - ved hende ^^

Piv:
Piv er bare dejlig hun elsker at springe og ride bidløs og alt det smiley
vi har et forhold ingen andre har. Hun har dog 2 minuser !
1. hun har måske slidtage i et af hendes ben.eller 2
2. jeg skal skille hende fra hendes bedste ven lotte (shetlænder) og det vil jeg helst ikke. jeg kan kun få lotte med hvis min veninde har plads til 2 ekstra og hvis vi for hende gratis eller bilig med smiley

Fremmede hest:
Jeg kender jo ikke hesten så godt og jeg har det svært med fremmede hest hvis de gør noget forkert fra start af blir jeg bange for den, og ja man siger jo det blir bedre med tiden .

Hvis i harlæst teksten igennem så må i gerne svare og giove mig et pift smiley

TAK!..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Egen hest!
  • #1   10. dec 2011 Gå ud og kig på nogle ihvertfald - og hvis du så ikke finder noget, så bliv ved at led! smiley Eller vælg med dig selv; hvad føler du selv for? smiley

• #2   10. dec 2011 kig efter ny pony, måske finder du en der bare er perfekt til dig og måske havde den på prøve 2 ugers tid smiley

• #3   10. dec 2011 jeg giver alle ret jeg synes også du skal ud og prøve at kikke på en anden hest gerne flere forskellige og hvis du finder en du godt kan lide så få den på prøve:) og hvis jeg var dig ville jeg måske ikke købe nogle af dem du fortæller om da de begge to ser ud til at have et alvorligt problem med sine ben men hvis det er du kun vil have en af dem ville jeg vælge fjordhesten da du jo siger du måske ikke har råd til den anden og man skal jo have penge til sko og dyrelæge hvis det bliver nødvendigt:-)

• #4   11. dec 2011 Hvis det var mig ville jeg først finde ud af hvad jeg vil, men min 'hest' i min's og den's fremtid... smiley

Og efter jeg har fundet ud af hvad jeg vil i fremtiden ville jeg kigge på 'hest' der passer til det..

Og hvis jeg var ude og prøve en og det bare var drømmen, ville jeg prøve og tage ud og kigge på nogle andre!:D

Hvis du vælger 'en fremmed' hest eller flere så kunne det jo også være at du finder ud af at en af de heste du kender bare er den bedste af dem alle sammen smiley

Lidt gode råd, som jeg har og selv bruger!:D

• #5   11. dec 2011 Jeg syntes du skal komme ud og prøve en masse heste og se om der ikke er noget der, du kan sagtens få et godt forhold til en fremmed hest smiley

• #7   11. dec 2011 Jeg er enige med de andre smiley Ud og finde en ny hest, de fleste sælgere lader jo evtuelle købere, komme og kigge og prøve hesten flere gange, for at alle parter skal være sikre, på det er det rigtige valg. Eller find en hest til udlån med forkøbsret smiley Du kan få rigtig gode heste, uden fejl og mangler lige nu, for rigtig billige penge smiley

Kommentér på:
Egen hest!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce