{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
479 visninger | Oprettet:

Ingen træning = dårligt humør {{forumTopicSubject}}

Jeg synes min hest er utrolig sjov.
Jeg indrømmer, at jeg altid har været af den opfattelse, at heste foretrak fold eller boks og hø, fremfor arbejde.
Nu er jeg så lige blevet modbevist - Af min hest.

Pearl har lige været halt, og har derfor et par dages boksro, hvor vi kun tog hende ind i ridehuset om aftenen, for at tjekke om hun var halt.
Det er jo en ting man godt kunne forvente gjorde en hest i dårligt humør - men nej. Hun var glad som sædvanlig.

Så blev hun så sat ud på fold igen, men i et par dage lod vi så være med at tage hende ind i ridehuset. Allerede dagen efter vi glippede første gang, så hun negativ ud, da vi kom hen til boksen. Jeg frygtede først at nogle havde slået hende, eller på anden måde gjort noget hun ikke ville have. Det gik over så snart hun kom ud ad boksen, men da hun kom ind igen, var det det samme.
Dagen efter opførte hun sig ligesådan.

På tredie dagen så hun stadig sur ud da vi kom, men denne gang tog jeg hende ud og striglede hende som altid, men så skulle der så tjekkes efter om hun stadig var rentgående. Ind i ridehuset og lave lidt.
Vi tog min venindes hest med ind i ridehuset, og slap begge løs efter tjek, og så gik de ellers bare rundt og hyggede (de har været pot og pande siden første gang de mødtes).

Da hun så kom ind i boksen igen, var der intet. Hun var glad og ville snakke og kysse, og ørene var fremme hele tiden.

Er det virkelig dét der manglede? Arbejde og hygge i ridehuset?

De dage jeg ikke arbejde med hende, arbejdede jeg istedet med Joyce. Men nu har jeg aldrig været den store tilhænger af "misundelige heste", men det er lidt en fristene tanke, at hun har reageret på at jeg har taget Joyce istedet for hende. :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ingen træning = dårligt humør
Kommentér på:
Ingen træning = dårligt humør

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce