{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
662 visninger | Oprettet:

min dejlige 4 års {{forumTopicSubject}}

Ja jeg har min dejlige 4 års hoppe, hun har stået stille i ca. lidt over 1½ måned, og har kun været lidt ude,og ellers blevet longeret nogle gange i ugen, og gået ture og sådan, jeg var så oppe på hende og skridte og trave lidt den 21 november, for første gang i over 1 måned, og hun var bare den sødeste, hun skridtede og travede lige så pænt rundt, som om hun aldrig havde haft pause:D og så var jeg oppe og skridte hende af uden sadel efter hun havde været i longe igår, og jeg havde regnbukser på, da jeg ikke havde bestemt hjemmefra at jeg ville op, og jeg sad bare og følte jeg kunne glide af hvert sekund, men hun gik lige så stille og det virkede til at hun prøvede at passe på mig, og gik bare rundt og slappede af som om hun var vant til jeg red uden sadel på hende, selvom jeg kun har gjort det 2-3 gange før, hvor den ene gang var hvor jeg også travede hende lidt´:i

Og hun tager bare alt i "stiv arm" vi har fx. også MEGET larm i ridehallen for tiden, og jeg har altid haft en mening om at jeg lige så godt kan udsætte hende for sådan noget nu, som om 2-3 år eller mere (jeg kan endda ride hende rundt udenfor hvor grenene på træerne blæser ind foran hende, og hun er ligeglad) og selvom alle de andre farer sammen, forbliver hun rolig, self. bliver hun engang imellem bange, men går jeg så foran hende, eller hen til det der er "farligt" og kalder på hende, kommer hun stille og rolig med :i

Undskyld det måske blev lidt langt, men kedede mig lidt, og ville ud med min glæde over min dejlige pige smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min dejlige 4 års
  • #1   7. dec 2011 Ih, hvor er det en flot holdning, du har. Jeg tænker på samme måde - kan ligeså godt udsætte min plag for så mange mærkelige ting som muligt nu.

Tænker altid: Det er god træning for hende, i stedet for at gå i panik, eller at hun ikke må få lov at gå forbi en hest på staldgangen, eller skal skærmes pga. at der er en der smælder med pisken eller rider deres hest ind i barrieren i hallen.

Hun kan ligeså godt vænne sig til mærkelige lyde, syn og forskellige mennesker og heste. smiley

Og dejligt, at den er så rolig! Håber jeg får sådan en hest, når min skal tilrides.

• #2   9. dec 2011 Lone S
    Ja, jeg har bare villet udsætte hende for så meget jeg kan fra start, så hun kan vænne sig til det, for vil ikke stå med en af de heste der bare er bange for ALT, når hun er en 6-7 år. vi har en hvis hest er bange for stortset alt, bare man løfter et tæppe:S og sådan skal det ikke ende med min smiley

Kommentér på:
min dejlige 4 års

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce