{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
839 visninger | Oprettet:

Om jeg selv :) {{forumTopicSubject}}

Hej piger smiley
Jeg er vel ikke den eneste der glæder mig til Tronsø næste år?? Jeg syndes det kunne være lidt fedt at kende nogle, inden man skulle starte derfor har jeg oprettet denne gruppe. Så fortæl lidt om jer selv, og eventuelt den hest i skal have med, hvis i skal det smiley
Jeg starter smiley

Jeg hedder Tanja, jeg er 15 år bliver 16 d. 11 Juni. Jeg har en mor, far, storebror og storesøster. Jeg bor på landet tæt på kibæk og Sdr. felding, og går i skole i Sdr.felding. I min fritid Arbejder jeg ved Spar i Troldhede, og på et stutteri med Miniatureheste i kibæk, med ca. 50 heste, som jeg køre, træner og fremviser til kåringer, dyrskuer og shows, det er drømme jobbet. Jeg rider også, men ikke på så høj plan, og jeg har ikke min egen hest smiley
På tronsø skal jeg have en lånehest med, og jeg knokler efter at finde den. smiley Jeg ønsker at komme længere med min ridning, og det regner jeg med at komme på tronsø smiley

Så er det jeres tur smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Om jeg selv :)
  • #1   3. dec 2011 Mit navn er Mette og jeg er 15 år gammel(Bliver først 16 d.5 September næste år). Jeg bor i en lille by som hedder Tjæreborg nær Esbjerg. Der hvor jeg bor er ude på landet i en skov hvor der er super rare ridemuligheder. Jeg arbejder hos min bedstemor, ja ved det er ret nedern men jeg tjener 100 kroner i timen på at gøre rent, så lønnen er jo fed!
    For ca et år siden solgte jeg min elskede pony som virkelig betød hele min verden da jeg desværre var blevet for stor til den lille skid. Nu har jeg en DV vallak som min mor og jeg selv har avlet. Han er 4 år gammel dog er han som en 3 års i hovedet da han har holdt en lang pause pga styrt(med min mor). Jeg har aldrig redet vildt højt da jeg bare har haft så mange problemer med min nervøsitet men det er planen jeg skal det på min nuværende hest.

Glæder mig så meget til Tronsø til næste år!!

• #3   8. dec 2011 Lyder spændende smiley
    Det bliver fedt at møde jer!! xD

• #4   9. dec 2011 Ja, mega! Det bliver et fedt år (;

Kommentér på:
Om jeg selv :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce