{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.223 visninger | Oprettet:

Hvorfor gør vi som vi gør? - video {{forumTopicSubject}}

Hej Alle sammen smiley
Hvis i undrer jeg over teksten, så det fordi jeg tit spørger mig selv. HVORFOR vil du lære ham det her, HVORFOR er det så vigtigt han gør som han gør? Men det er det bare! det giver mig følelsen af at jeg gør noget rigtigt, og giver min hest så meget mere en vi bare lige tror. Jeg gør som jeg gør, fordi jeg tror på det jeg gør!!!

Da jeg ikke har VIP pt, så må det være over link jeg lige kan dele denne. Jeg har en regel med at på alle årdagene skal vi have en opdatering herfra, og den kommer så her i stedet smiley Videoen er nok mere lavet til mig selv, med klip der viser nogle ting jeg har arbejdet med som endelig lykkes, eller bare klip der gør mig skide stolt som hestejer!

Tag ikke fejl, 90 cm hest kan være lige så besværlig som 190 cm hest smiley og vi har haft vores kampe

http://www.heste-nettet.dk/forum/14/1044674/1044674/

Vito og Maya

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor gør vi som vi gør? - video
  • #1   25. nov 2011 Jeg var imponeret af din træning indtil du afslørede at du lapper din hest en over mulen når den ikke opføre sig pænt. Føj..

• #2   25. nov 2011 Wauw. Det ser da hammer godt ud smiley

• #3   25. nov 2011 Team Natural - så er det jo godt at du selv kan vælge om du vil følge hende.. Rimelig .. latterligt at du skriver her, bare for at skrive dét.. :-))

- ENDELiG maya! (eller ok, så den på hn, for et kort stykke tid siden.) JEG er ihvertfald imponeret over hvor langt du er nået med ham! smiley

DEJLIG video! smiley

• #4   25. nov 2011 team neutral: latterligt at slæbe en debat ind i den her tråd. Men det åbenbart dig der vælger at læse hvad du selv vil læse. Og er rimlig irriteret over jeg nu skal "forsvare" mig herinde. Det der stod skrevet derinde var at jeg indrømmer jeg laver fejl, og hvis vito bider mig (årsag: forskelligt?) og jeg bliver forskrækket, kan min reaktion være og dappe til hans mule. Og skriver så at min hest heldigvis ikke er lavet af porcelæn og han ikke er død. At du så vælger at tolke det anderledes, og åbenbart er den perfekte træner der ikke laver fejl (eller ikke menneske nok til at inrømme det), det blander jeg mig ikke i.

Men du er velkommen til at komme og tjekke vito ud for blå mærke og skræmmer, for jeg må da godt nok være forfærdelig, for vito laver tit forkerte ting, og efter dig, så må han jo være banket synder og sammen... jesus...

• #5   25. nov 2011 Syntes ikke du kan være andet en stolt over dit arbejde med Vito ;-)!

• #6   25. nov 2011 glemte jer andre: tak jeg er selv meget stolt af min lille hyp, og glæder mig allerede til at vise de nye ting vi er igang med at træne

• #7   25. nov 2011 jubiiiiiiiiiiii!! Og vi glæder os til julebillederne/snebillederne der skal komme straks, der kommer sne ;).. som sagt før Maya.. en dag kommer jeg og snupper ham.. æhæhæh!! eller bare besøger jer :-PP

• #8   25. nov 2011 haha du er blevet en tosse du er smiley ej jeg havde rigtig arranget en der skulle komme og tage nye billeder, men blev aflyst smiley øvøv. har ellers lært og lave fletningerne som de laver på de spanskeheste, og han er blevet awesome til det akademiske smiley

• #9   25. nov 2011 Jeg har spejlrefleks, hvis du i sidste ende ingen finder ;-).
    - Du kan bare kigge forbi min annonce hvis det er...
    Det er gratis.:D

• #10   25. nov 2011 Maya. Du er virkelig en af mine store forbilleder herinde! smiley Det er helt utroligt hvad du har opnået med dine heste! smiley Ikke bare Vito, men også det du opnåede med Nobi. I var fantatiske sammen. Og du er fantastisk sammen med Vito smiley Det er helt utroligt hvad I har opnået på bare 3 år. smiley Han stoler blindt på dig, hvilket skinner utroligt tydelig igennem på videoen. Og hvilken fantastisk video du har lavet. Jeg sidder med tårer i øjnene fordi det bare er så rørende, hvad I har været igennem og hvor langt i er kommet smiley Det er bare værd at se op til. smiley

• #11   25. nov 2011 altså altså! Det kunne da måske godt være jeg kunne lokkes til her til vinter og komme en tur... smiley Hvis pengene rækker.. smiley

Eiiij, æææv altså!! Lyder ellers lææææækkert med spansk fletning(hingstefletning?? xD) smiley

• #12   25. nov 2011 I er for seje!:) og jeg synes det er så lavt at trække noget du har sagt ind i den her tråd.
    Vi mennesker har jo reflekser og når min pony engang imellem bider mig uventet hvilket ikke er så tit mere, så kan jeg også komme til at daske til ham i refleks.

Men i er super seje og jeg elsker at følge jer!:)

• #13   25. nov 2011 Okay Maya, wow..
    Kæft i er noget langt siden sidst jeg så jer. Og hvor er i kommer langt med det akademiske! Det ser virkelig godt ud.
    Man behøver ikke være enig i alt træningen for at synes det der er super smukt og tillidsfuld træning. Ingen tvivl om det!

• #14   25. nov 2011 hehe matilde trak lige på smilebåndet smiley men ja vi er noget rigtig langt. Men de fleste kunne han starten på, jeg manglede bare at få det til at sidde lige i skabet, og har virkelig hjulpet at marianne slog mig overfor fingrene og sagde jeg skulle være mere bestemt.. hehe smiley Men ja vi er noget rigtig langt med det akademiske, vi laver galopanspring fra skridt, versader, og PRØVER at opstarte noget piaff, men ij hvor snart jeg skal have undervisning igen... mangler lige nogle andre øjne! (hvor er marianne når man har brug for hende!?)

men tak for alle de søde ord, som sagt er jeg faktisk også selv ret stolt over vito, og bliver selv lidt overrasket hver gang jeg ser han gør noget .

• #15   25. nov 2011 Ej Maya! Gaal hvor er det bare flot, i er bare udviklet jer så meget siden jeg sidst har set noget med jer! Det er helt vildt!
    Du og Vito.. tror aldrig at jeg bliver træt af at se på jer! Det er så inspirerende at se de videoer og billeder du ligger ind! smiley

• #16   25. nov 2011 hold da op der er sket noget med jer to jeg har set alle dine videoklip flere gange elsker dine træningsmetoder og er selv begyndt at laver det samme med mine heste!!!!!!!!! og já man må godt klappe sin hest iver mulen heste må aldrig være til fare for dig selv eller dine omgivelser..;) self. skal man ikke slå din hest, men mener ba´re at man skal passe på sig selv frem fo alt og mener héller ikke at den er ved at slå hende ihjel men mere vil have mere !!!!!! det ikke sikkert i forstår hvad jeg mener men Maya jeg ELSKER dine træningsmetoder man kan virkelig se hesten har tillid til dig og det er ikke bare sådan at ejeren tror deres hest kan lide dem men så snart de tager tovet af skrider hesten nej din bliver hos dig stor respekt til dig Maya !!!!!!!!!!!!! ;D

• #17   25. nov 2011 * nået -.-'

• #18   26. nov 2011 Du har stor grund til at være stolt! :'D Fantastisk arbejde (-;

• #19   26. nov 2011 tak for alle de søde ord, det varmer rigtig meget smiley

• #20   26. nov 2011 jeg elsker dine vidoer(: de bringer altid et smil frem

• #21   27. nov 2011 meget fantastisk. især der hvor den nærmest spiller død og DU så kan ligge den om på ryggen. det er flot arbejde

• #22   27. nov 2011 Wauw I to er mega fantastiske. I passer jo sammen som et puslespil.
    Du laver noget fantastisk arbejde!
    Må jeg spørge hvorfor du har en lille hypper og ikke en du kan ride på?
    No effense overhovedet indlagt ....
    (Ville også meget gerne selv have en lille trick pony. Men synes selv det er fedt at kunne ride en tur osv.)

• #23   27. nov 2011 Og nårh ja ! Fantastisk VIDEO!!
    Jeg smilte hele vejen igennem .. HEldige asler (-;

• #24   27. nov 2011 da min gamle hoppe døde ønskede jeg ikke længere at ride, jeg mistede lysten. Købte så vito, men her snart 3½ år siden jeg fik ham, er jeg begyndt og tænke på at købe en ridehest, men bliver når jeg har råd til to, for vito skal ingen steder smiley

• #25   28. nov 2011 Okay forståeligt (-:

Kommentér på:
Hvorfor gør vi som vi gør? - video

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce