"Autumn Girl" Fotoshoot "Autumn Girl" Fotoshoot
ENDELIG har jeg fået mulighed for at lufte mit kamera og kunne vise jer et modelshoot, som jeg denne gang har skudt af en helt ny model, Ziff. Det er hendes allerførste shoot og allerførste gang hun prøver at stå model og få taget billeder i hel figur (hvis man ser bort fra for sjov billeder med veninder, som hun dog har taget nogle af), men jeg er ret imponeret over hendes evner. Hun har en naturlig karisma og en god appeal der virkelig skinner igennem (efter min egen mening). Der er enkelte ting der driller lidt, som de lidt mere vanskelige poseringer, som vi måtte droppe, samt udtryk, men det er alt sammen noget der vil komme som hun får mere erfaring
Billederne her er lidt en blanding af fashion/efterårsmode samt egne idéer og personlig stil, så det er lidt en pærevælling af forskellige tema'er, hvilket jeg så til gengæld også synes gør shootet lidt mere varieret. Dog er der desværre mange forskellige varianter af redigeringer af de samme billeder (da jeg stadig ikke er helt god i redigering, og er ekstremt dårlig til at beslutte mig for hvad der er pænest, så derfor prøver jeg en masse redigeringer og så ser jeg så hvad der er mest stemning for blandt folk, og kombinere dem med mine egne meninger, så I må meget gerne tilkendegive jeres meninger om de forskellige redigeringer, evt. hvilke i synes er bedst, så det kan hjælpe mig med at sorterer lidt).
Men ellers vil jeg blive glad for god konstruktiv feedback Der er sikkert noget jeg allerede selv ved i forvejen, men bare bring det hele op, så må vi se hvad jeg kan bruge og ikke kan
Og modellen må I da også gerne give gode råd, hvis I har det. Bare gerne være lidt søde ved hende, da hun jo er ny i faget, og jeg vil gerne have at hun får en god og konstruktiv start. Jeg er sikker på at der er mange der kan følge mig i det, men meget gerne gode råd, også til hvordan jeg kan rådgive og hjælpe hende bedst muligt, så vi får de bedste resultater. En del af hendes arbejde har jo også noget at gøre med hvor god en >>mentor<< jeg er
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.295133303843084.72679.255988597757555&type=3 (billederne er lagt ud på min facebook-fanside, bare så I ved det hvis I ikke vil/kan gå på facebook).
jun 2011
Følger: 59 Følgere: 58 Heste: 2 Svar: 7
Det er nogen helt vildt gode billeder! de er bare super flotte!:D
Hvor er de blevet taget?:D
apr 2008
Følger: 47 Følgere: 43 Heste: 4 Emner: 51 Svar: 427
Gode ideer du har fundet dig, kan rigtig godt lide de forskellige locations
(link fjernet)
Det her er en af mine favoritter. Syntes det er denne location du har fået mest ud af og denne form for redigering kan jeg uden tvivl bedst lide her
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/379601_295139697175778_255988597757555_981641_138593324_n.jpg
Det her, og i det hele taget dem der blev taget nede ved jorden er også rigtig gode og her er der også lige ramt plet. Virkelig fed detajle med bladene i håret og rundt i tøjet, det gør det bare helt perfekt. Komposition, lys = rigtig fedt
Generelt et fint shoot. Men for mig virker det lidt som om at mange af dem er utydelige og lidt slørede? Ved ikke helt hvorfor. Det er for det meste på dem, hvor hun er i fuld figur. Måske skulle der være lidt mere fokus på hendes ansigt i nogle af dem hvor der er fuld
jan 2008
Følger: 99 Følgere: 203 Heste: 4 Emner: 433 Svar: 2.548
Ja, der er desværre en masse steder hvor fokus svigter lidt. Mit kamera er ved at være lidt slidt, og der var nogle gange hvor jeg måtte slå over på manuel fokus, da auto fokus ikke rigtig gad noget, så der er nogle der desværre blev lidt ude af fokus
Men det er så ikke kun fokus' skyld, det blev nemlig ret mørkt til sidst, så jeg måtte sætte en lidt længere lukkertid, samt blev det også grumset pga. det manglende lys, så det spiller også lidt en rolle, især på de sidste billeder
jan 2008
jun 2011
Følger: 59 Følgere: 58 Heste: 2 Svar: 7
jul 2007
Følger: 26 Følgere: 34 Heste: 2 Emner: 484 Svar: 4.539
Gid du kunne tage nogle billeder af mig, du har virkelig talentet til det
apr 2008
Følger: 47 Følgere: 43 Heste: 4 Emner: 51 Svar: 427
jan 2008
Caroline
Kan du uddybe hvad det er der irriterer dig ved modellen? Noget hun evt. kan forbedre?
jan 2008
jan 2008
Hmm ja okay, det er jo ikke noget vi rigtig kan gøre noget ved, men det er jo hvad du synes, og det skal du have lov til
Men jeg er da meget glad for at du kan lide billederne ellers
jan 2008
Følger: 39 Følgere: 36 Heste: 3 Emner: 16 Svar: 196
Thumbs Up!
jan 2008
"Autumn Girl" Fotoshoot
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside