{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til hest
  • #1   18. nov 2011 Jeg havde for nogle år siden en unghingst jeg havde købt, som ridevandt.. Han ville værken frem eller tilbage. Så når jeg sad på ham skulle jeg have en til at løbe efter mig med en longepisk for at få ham frem.. Det hjalp til sidst, med en pose i enden på snoren. Han blev en rigtig lækker dressurhest med tiden. Og han går i dag passage og piaff, og skal holdes igen. smiley Ellers vil jeg foreslå at du lærer din hest at efterlyde din stemmekommandoer. Skridt, trav og gallop.træk den, hvor du giver kommandoen skridt, og derefter sørg for at du bestemmer når den skal stoppe igen. På den måde kan du måske få den til at forstå at det er dig der bestemmer.
    Jeg er ved at gøre min unghest ( Oldenborger hoppe på 3,5) klar til ridning. Var oppe at ligge på hende igår. Hun er så sej at få igang. Har skaffet en longepisk, da enden af longen ikke var nok. Hun er blevet SUPER go til at reagere på mine stemmekommandoer nu, så nu tør jeg godt smide en rytter på hende, da jeg har 90 % styr på hende i longen. smiley

Ved det var en lang smøre, men håber det kan hjælpe dig lidt smiley

Held og lykke

• #2   19. nov 2011 tak ja det gjorde det smiley

Kommentér på:
hjælp til hest

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce