{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
529 visninger | Oprettet:

Vil min pony hade mig? {{forumTopicSubject}}

Hej HG'ere:)
Jeg er kommet i et dilemma;s
Jeg er bidløs på min pony som egentlig fungere fint ligenu MEN jeg synes bare at det ikke fungere i længden.
Min pony er en der gerne vil arbejde og ærligt talt så kan han meget ponyøvelser såsom schenkelvigninger, bagpartsvendinger, versader, traversader osv og det vil jeg jo gerne vise frem:) mit ønske er at begynde noget LB på ham til sommer.

JA jeg elsker jordtræning og tricks og ride rundt uden noget udstyr, men jeg ER og bliver altså dressurrytter. Om jeg kan lide det eller ej, så savner jeg dressuren og stævnerne! hvilket jo har gjort at jeg overvejer at ride med bid igen.
Selvf. vil jeg også ride bidløst og stadig træne tricks osv men jeg vil også gerne ride med bid.

Jeg er meget facineret af dressuren og jeg elsker det og det sus man får i maven når man bliver kaldt ind på banen til stævnerne.

Men min pony og jeg har et helt fantastisk bånd, og jeg er ldit bange for at han vil miste tillid til mig hvis jeg begynder at ride med bid igen?:(

Men jeg vil bare så gerne dressuren, og han vil også gerne dressuren og arbejde i øvelser osv.

Ligenu er han i genoptræning men når han kommer ud af den, vil jeg gerne have undervisning, og min underviser er dressurrytter slash springrytter og rider LA for hest i begge ting og skal snart op i Middelsvær dressur:) men det ville være SÅ meget nemmere at få undervisning med bid fordi det jo er dressuren jeg vil og jeg vil IKKE skifte underviser for hun er den der har lært mig alt og hun er rigtig god til mig og Fænrik!:).

Hvad synes i? jeg er også bange for at blive angrebet og svinet til her på HG hvis jeg begynder med bid igen?

I så fald, hvilket bid synes i så jeg skal bruge? pt. har jeg et tredelt muffebid men jeg vil have et nyt da jeg har læst at bid er ligesom sadler - det skal købes efter hestens mund og hvad man ønsker - om man ønsker meget tungefrihed eller meget sug på tøjlen osv.

Håber i kan hjælpe.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil min pony hade mig?
Kommentér på:
Vil min pony hade mig?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce