{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
680 visninger | Oprettet:

En oplevelse for livet. :-) {{forumTopicSubject}}

Klokken var 18:02, jeg sad og så Disney XD, med benene op på stue - bordet, og så sad jeg på computeren.. Jeg var på hestegalleri.dk og MSN smiley Jeg var meget afslappet, pludselig hørte jeg nogle banke på døren, jeg tænkte " Det måtte være min far som kom hjem fra en hård arbejdes dag! Men hvorfor gik han sig ikke ind?? " Så tænkte jeg ikke mere over det, indtil min mor åbnede døren og sagde " Hey smiley " & jeg kunne høre en bekendt engelsk stemme, min mor sagde " Kom indenfor " & så satte jeg computeren på stue - bordet, og gik hen for at " snuse " i hvem det måske var? smiley Da jeg så så hvem det var, skreg jeg " JUSTIN, JUSTIN! I love you so much!! smiley " Jeg løb rundt i stuen, og så følte min mor Justin ind i stuen.. Jeg løb over i hans arme og gav ham en ordenlig krammer + en kindkys! smiley Jeg var overvældet, jeg var lykkelig og spurgte ham om han ville blive her nogle dage, spurgte også min mor og de blev enige om han godt kunne sove her nogle dage inden han skulle med fly igen smiley - Klokken blev sent og mig og Justin valgte at gå op på mit værelse, så jeg kunne vise ham ALLE mine ting med ham. smiley Da jeg havde vist ham rundt på mit værelse som var pænt stort, og der var bieberting overalt, sagde han " OMG, der er meget med mig, der er da intet du mangler " ( på engelsk ) jeg svarede " Hehe nej, skal jeg redde seng til dig? " og det måtte jeg godt smiley Jeg redte den dejligste seng til Justin og bagefter lagde han sit i sengen og jeg i min og vi snakkede til langt ud på natten, vi snakkede om alt sammen og tilsidst udvekslede vi telefon nr. smiley Jeg var lykkelig! & jeg græd, hver gang han snakkede! smiley - Jeg var ikke lykkelig .. MEN! JEG VAR OVER LYKKELIG. smiley Klokken var nu 00:36 og vi var begge meget trætte efter en lang og dejlig snak, så vi sagde " godnat " til hinanden og gav hver især en krammer smiley & efter et kvartet sov vi begge! smiley Jeg drømte om ham konstant, tænkte konstant på ham.. Han var FANTASTISK! smiley :* Virkelig min drømmefyr smiley & vil altid være det smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En oplevelse for livet. :-)
Kommentér på:
En oplevelse for livet. :-)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce