873 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Er du en"
Er du en proletar?
Jeg har fundet sådan en meget sjov test, hvor man kan se hvor meget proletar man er. Til jer der ikke ved hvad en proletar er, kan man se det inde på testen. http://www.proletartesten.dk/ Er i en...
Jeg har fundet sådan en meget sjov test, hvor man kan se hvor meget proletar man er. Til jer der ikke ved hvad en proletar er, kan man se det inde på testen. http://www.proletartesten.dk/ Er i en...
Skrevet af: A - 29. mar 2013
Er du en 'Directioner'? :)
Er du en Directioner og vil du gerne vide sandheden om alle rygterne? Haylor? Namy? Paul's barn? :) Tja, Stella og jeg har oprettet en side kun til sandhederne da vi synes at de fleste sider er alt ...
Er du en Directioner og vil du gerne vide sandheden om alle rygterne? Haylor? Namy? Paul's barn? :) Tja, Stella og jeg har oprettet en side kun til sandhederne da vi synes at de fleste sider er alt ...
Skrevet af: Katja Jensen - Equitandi - 5. dec 2012
Er du en klapper eller en stryger?
Ja lidt sjov titel men synes det kunne være lidt sjovt at høre om du er en af dem som stryger (aer) din hest når den gør det godt eller klapper du den? Grunden til jeg spørg for synes det lidt under...
Ja lidt sjov titel men synes det kunne være lidt sjovt at høre om du er en af dem som stryger (aer) din hest når den gør det godt eller klapper du den? Grunden til jeg spørg for synes det lidt under...
Skrevet af: nu med islænder"- islændersadel sælges!!! - 29. aug 2018
Spar penge på din forsikring
jan 2009
Følger: 127 Følgere: 113 Heste: 2 Emner: 7 Svar: 240
Wierd, det er jo udfra hvad man syntes selv? (-: hvor meget man tror på ham osv.
jun 2008
Følger: 49 Følgere: 46 Heste: 3 Emner: 3 Svar: 46
jul 2008
Følger: 102 Følgere: 85 Emner: 138 Svar: 4.076
Hvis ikke du allerede har været til koncert med Justin Bieber, så er det en stor fejl. Du er nemlig en af hans faste støtter, og du kan virkelig kalde dig selv en ægte Belieber.
True shit!
nov 2007
Følger: 198 Følgere: 187 Heste: 3 Emner: 4 Svar: 294
Du er helt klart en ægte Belieber!
Hvis ikke du allerede har været til koncert med Justin Bieber, så er det en stor fejl. Du er nemlig en af hans faste støtter, og du kan virkelig kalde dig selv en ægte Belieber.
Kunne ikke sige det bedre selv!! <33
apr 2010
Følger: 163 Følgere: 152 Heste: 4 Emner: 41 Svar: 1.305
Er du en beliber?:-) TEST
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside