{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dressur kørsel
  • #1   10. nov 2011 (link fjernet)

Der er indendørsstævne i Hammerlev på søndag.. Måske du kunne kigge forbi der?

• #2   10. nov 2011 Det er nok fordi der normalt ikke holdes stævner kun i dressur (synes dog jeg har hørt noget om noget dressur-cup. Det er jo i så fald i sommerhalvåret, men du kan da prøve at undersøge det:o))
    Men til træningsstævner kan man normalt uden problemer nøjes med at melde til i dressur eller dressur+ kegler.

Nu er det jo så vinter, og om vinteren er der ikke så mange stævner, men hvis du klikker lidt rundt på køreselskabernes hjemmesider, kan du jo finde dem der er:o)
    -osse her kan du normalt nøjes med at tilmelde i dressuren. Men man er jo så udenfor konkurrence.

• #3   10. nov 2011 må man godt starte stævner med heste under 1meter..?

• #4   10. nov 2011 Ikke ifølge FEI's reglement (mener mindstemålet hedder 112cm -deromkring i hvert fald)

Men til klubstævner kan de være med (som 2-spand)

Og så kan de self deltage i topcup og, hvis jeg husker rigtigt at der er en dressurcup, sikkert osse den.

Til indendørs-stævnerne har jeg da set andre køre enspænder med små ponyer, så vil tro det kan lade sig gøre, men det er vel bare at spørge dem der arrangerer:o)

• #5   11. nov 2011 Hvad er begrundelsen for at små ponyer ikke må starte 1-spand i dressur ?

• #6   11. nov 2011 Ponyer under 120cm må kun starte som 2-spand til stævner. Men ved dog ikke hvis man kun starter dressuren -det er vel bare at kontakte arrangøren og spørge ad:o)

Kommentér på:
Dressur kørsel

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce