Hvor er det dog svært. {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen(:
For at gøre en lang historie kort, så overvejer jeg kraftigt at begyndte af ride dressur, dog kan det ikke blive på "min" hest, da hun er kaseret dressurhest, (i øjeblikket er hun halt, og er faktisk slet ikke sikker på hun bliver rengående igen), men aner slet ikke hvordan jeg skal komme igang?
jeg mangler jo både hest, underviser, (penge xD).. Jeg er 18 år gammel, så synes det virker helt forkert at ride på en rigtig rideskole, aner heller ikke ikke hvor det skulle være heromkring?, og jeg er jo egentlig vant til at have egen hest, så kan slet ikke forolde mig til tanken om at skulle ride på en rideskolehest.
Nogle der har nogle ideer?,har prøvet det samme, eller råd til hvad/hvor jeg kan ride dressur?
maj 2007
Følger: 99 Følgere: 102 Heste: 5 Emner: 106 Svar: 481
Ved ikke hva halvpart koster, men en undervisningstime koster 175 kr.
Jeg har selv redet undervisning ved hende, men er stoppet pt da min hest er halt og det ikke vides endnu om han bliver ridehest igen.
feb 2007
Følger: 85 Følgere: 77 Heste: 5 Emner: 147 Svar: 452
aug 2010
Følger: 9 Følgere: 7 Heste: 2 Emner: 92 Svar: 1.993
Jeg søger også med lys og lygter efter en halvpart, der er bare ikke så forfærdelig manger heroppe omkring, ellers søger de nogle der mindst kan ride på et bestemt niveau, men jeg aner faktisk ikke helt hvad jeg lægger på, jeg kan jo alt det grundlæggende og er vant til svære heste, men har jo aldrig redet dressurøvelser(:
feb 2007
aug 2010
Følger: 9 Følgere: 7 Heste: 2 Emner: 92 Svar: 1.993
- men ja forstår også godt du gerne selv vil sørge for dressuren(:
feb 2007
Ja har haft en uheldig periode hvor jeg skulle starte forfra pga en person som havde redet min hest for meget på tøjlen så vi faldt lige 4 mdr bagud igen
Så skal andre have lov at ride min hest i dressur forlanger jeg de får undervisning og at jeg skal se de rider som mig ellers bliver hun en strigle overfor mig når jeg forlanger noget andet af hende hehe
Hun er en hoppe med sin egen mening og personlighed
aug 2008
Følger: 31 Følgere: 35 Heste: 1 Emner: 163 Svar: 542
ellers er hanne mogens et super godt bud, har selv inden jeg købt olde redet 1 til 2 x om ugen hos hende på en af hendes heste, for at komme igang med lidt ridning, hun har flere gode heste, og de er ikke som rideskole heste, de er super fine at ride, man får meget ud af det især hvis man ikke har råd til at købe selv :o)
aug 2007
Følger: 42 Følgere: 41 Heste: 3 Emner: 7 Svar: 49
Hvor er det dog svært.
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside