{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.003 visninger | Oprettet:

God/sund shampoo {{forumTopicSubject}}

Hej alle!
Tja, mit hår har altid passet sig selv, har været tykt og flot at se på ligemeget hvor meget jeg glattede, vaskede det og hvad jeg vaskede det i. Men nu er det begyndt at blive kedeligt at se på, det bliver sådan selvom jeg lige har fået det klippet. Det ser slidt ud i spidserne. Så ville høre om der var en god shampoo, som gør håret sundt og flot? Tænker at de shampoo'er fyldt med parfume osv måske ikke er så gode for håret. Men er der noget i kan anbefale?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  God/sund shampoo
  • #1   22. okt 2011 I må selvfølgelig også gerne komme med tips og tricks til sundt hår udover én bestemt shampoo. Eller andre produkter, hårkurer osv i kan anbefale, kom med det!

• #2   22. okt 2011 jeg køber det billige i aldi det hedder milda det er rigtigt godt

• #4   22. okt 2011
    vask håret 1-2 gange om ugen .. Det har ikke godt af at blive vasket så ofte ...
    brug fladjern og føntørre så lidt som muligt ..

nu ved jeg ikk lige hvor langt dit hår er..
    (jeg har meget langt hår)
    efter jeg har vasket det, kommer jeg olivenolie i håret .. ca fra skulder og ned. så bliver det flettet og får lov at blive i indtil næste vask (:
    det gør jeg ca 3 gange om måneden ..

jeg har lige fået klippet spidser, hvor jeg fik at vide at det så rigtig sundt ud, og slet ikke slidt (: (sidst jeg blev klippet, var i feb )

• #5   22. okt 2011 Jeg rider jo, og udover det løber jeg hver dag, plus jeg glatter det (og det bliver det fedtet af) så bliver nødt til at vaske det hver dag smiley

Problemet er at mit hår er meget tykt, og etager gør det kun værre, og det hjælper heller ikke at få tyndet ud i det (begge ting er prøvet flere gange), så jeg bliver nødt til at glatte det nogengange ellers bliver det alt for stort. Mit hår går til midt på ryggen ca.

Men vil helt klart prøve den med olien :o)

Tak til jer andre, vil prøve og kigge efter noget ;o)

• #6   23. okt 2011
    ja okay smiley så er det ikk så nemt ..
    men olien vil hvertfald hjælpe (:
    evt gå til en frisør, ja shampooen er dyr .. men er også meget bedre !!!
    + det meste shampoo de har, er mere koncentreret.. så man skal slet ikke bruge ligeså meget som man gør ved alm shampoo (:

når man sover, slider man også meget på håret ..
    jeg har altid sovet med fletning, her sidste år døjede jeg meget med kruset træls slidt hår .. hvis jeg havde løst hår, kunne man se en kæmpe plet, der bare var slidt .. er så pga når jeg sover ..

jeg nu har jeg gjort det til vane at sætte håret op i en meget høj knold .. så det er det inderste der bliver slidt ( det er noget nemmere at skjule smiley )

men held og lykke med håret (:

• #7   23. okt 2011 Tusind tak for hjælpen! Jeg plejer også at sove med en knold smiley

Kommentér på:
God/sund shampoo

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce