Man katastrofe! {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen
Der er sket det forfærdelige at min frieser, med en rigtig lang og tyk man, har gået flettet med en fransk fletning, som han så tit gør. Men da jeg kom ud idag her til middag var overhalvdelen af den rykket af, altså manen var simpelthen rykket af på en eller anden måde, så den bare hang i en halv fletning ned af hans hals
Mit spørgsmål er så om der er nogen af jer der har prøvet noget lignende og hvis i har hvor lang tid i tror det cirka tager for manen at vokse til den længde det havde før?? der hvor manen er rykket af, er det cirka 30 cm langt og det er den bagerste halvdel af hans man.
Link til et billede hvor han har alt sin man:
http://www.hestegalleri.dk/uploads_alb_large_wm/7278063_l.jpg
aug 2008
Følger: 36 Følgere: 34 Heste: 8 Emner: 3 Svar: 15
Og tror i han for den sammen længde igen??
aug 2011
Følger: 24 Følgere: 27 Heste: 1 Emner: 30 Svar: 612
okt 2010
Følger: 20 Følgere: 21 Heste: 3 Emner: 84 Svar: 467
Marts sidste år mistede min lille dreng også sin man - ca 20 cm - ca på midten. Hans er også ved at vokse ud - men det har taget lang tid og der mangler en del endnu. Så der går lidt tid. Men den kommer. :o)
aug 2008
Følger: 36 Følgere: 34 Heste: 8 Emner: 3 Svar: 15
Ja man bliver sinsyg ked af det! :´( Jeg er van til at min frieser basse har har en ordenlig lang man, at der kun er 30 cm tilbagenu og omkring 40cm rykket ud er slet ikke til at bære. Men håber godt nok der maks går et år inden den er vokset nogenlunde ud igen, ved ikke om det er for stor en forventning?
dec 2007
Følger: 31 Følgere: 31 Heste: 1 Emner: 23 Svar: 115
apr 2008
Følger: 65 Følgere: 64 Heste: 3 Emner: 67 Svar: 145
Regn med 10-15 cm om året i vækst. Måske mere eller mindre for det varierer self. fra hest til hest.
jan 2008
Følger: 12 Følgere: 13 Heste: 1 Svar: 3
Man katastrofe!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside