{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
729 visninger | Oprettet:

ved virkelig ikke hvad jeg skal gør???? {{forumTopicSubject}}

hej.
jeg har et problem!
når jeg springer med min helpart baby.. når han sætter af før et spring følger jeg pænt med i starten men falder lidt bagud halvvejs over springet og kommer til at hive i tøjlerne så så han ikke for den optimale frihed over springet:( jeg kan ikke læne mig fremad i sadlen(hvorfor det ved jeg ikke)..
hvad skal jeg gøre for at gøre det nemmere for baby at springe og mindre ondt for mig at springe?

håber I kan hjælpe;)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ved virkelig ikke hvad jeg skal gør????
  • #1   20. okt 2011 har jeg prøvet.. men det hjalp ikke:(

jeg tror ikke det er min balance nok heller ikke baby's balance:)

og små spring gør jeg det rigtigt.. det er bare når vi skal springe højere spring:(

• #2   20. okt 2011 Har det samme problem med Pascha nogen gange. Men det er nok fordi Baby springer kraftigt af, hvis han gør det blir du kastet mer op af sadelen. Men idet han kommer ned af har men ikke knæene nok ved, så du kommer til at føle dig hjælpeløst. Så reagere kroppen jo selv ved at prøve stå lige. Men har du evt. en video hvor man kan se det?

Men hved mig og Pascha hjælper det hvis jeg holder knæene ved hele tiden.Også over springet, og så strækker jeg bare hænderne langt frem. Det kan også ses på det ene spring billed på hendes profil smiley eller bare her: (link fjernet)

• #4   20. okt 2011 stræk hænderne frem smiley

• #5   20. okt 2011 sascha: ja, jeg har en video:)

man kan godt se forskellen i video'en..

cecilie: har jeg prøvet men jeg kunne ikke bruge benene til at støtte baby med, så det gik ikke..

sandi: det er det er problemet.. jeg falder bagud midt i springet og mine hænder ryger med:(

• #6   20. okt 2011 det er vi også igang med.. men han sætter fint af i en kombination men når så jeg styre ham en enkelt lodret eller oxer så sætter han stort af men det er ikke fordi han springer fladt.. han bruger bare for mange krafter for at komme over et spring.. jeg er lige bagyndt til springundervisning..

• #7   20. okt 2011 eller også er det overgangen til hest der har gjordt det.. før red jeg på en lille 2'er og nu rider jeg på en hest der er 1,59 .. håber det kommer med tiden....:)

Kommentér på:
ved virkelig ikke hvad jeg skal gør????

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce