{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
739 visninger | Oprettet:

Pris på denne hoppe {{forumTopicSubject}}

jeg har været ude og kigge på en brun 6 års hoppe, hun var meget rå dog meget kontakt søgende og nem at komme til, men hun har ikke haft hverken grime eller hovedrøjet på og er jo så heller ikke tilredet, man kan løft forhovene men ikke længe af gangen.
Hun er efter kormur fra akureyri og vist en islandsk importeret hoppe.
Hvad ville i give for sådan en hest ? For syntes den pris ejeren ville have var lidt for høj, så vil lige høre hvad i andre mener hun er vær?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pris på denne hoppe
  • #1   15. okt 2011 Hvordan er den ren gangmæssigt?

• #2   15. okt 2011 Det var ret svært at sige, da han jo ikke rigtig kunne vise den frem når den ikke kunne trækkes i grime (: Men skridten var stor med god indundertrædning. Og så så jeg lige et par skridt i tølt, men det var lidt svært at bedømme hvordan den var.

• #3   15. okt 2011 Nej men det kan man vel se i fridressur på bane eller fold smiley

• #4   15. okt 2011 Ja men nu var det eneste jeg fik set var skridten og de få skridt i tølt og umiddelbart så bevægelserne ikke store ud, men de så nu ret gode ud alligevel, og er sikker på hvis hun kom i form ville de blive ret gode.

• #5   16. okt 2011 man kan pt få rimelig gode dyr på 6-8 år tilredet med okay gode gangarter (her ved du jo ikke om de er ok, gode eller super så det kan du ikke betale for) dem kan man få til 20-26.000 og tilridning hos professionel i 2-3 mdr )så det ikke bliver jappet igennem og ødelægger en rå hest), plus det arbejde du skal gøre forud for tilridning ville jeg trække fra
    Så jeg ville nok være nede i max 15.000, men jeg har ikke forstand på at bedømme stambøger og om hun evt er mere værd pga hendes avlsværdi

• #6   16. okt 2011 Jeg ville nok også sige nede omkring 15000,- max 20000,-

• #7   17. okt 2011 Vil nok give max. 15.000 for den hoppe smiley

• #8   17. okt 2011 Hvor meget forlanger sælger?

• #9   17. okt 2011 Sælger forlanger 20.000 kr for hoppen og personligt syntes jeg det er lige i overkanten så har budt ham 15.000 for hende, men det ville han ikke sælge hende for på daværende tidspunkt. Men mener jo bare en 6 årig hest du ikke engang kan trække i grime den ligger der jo en del arbejde i før du kan "bruge" den, og da sælgers eneste viden om hesten var at "den er rolig,, såå vil jeg altså ikke resikere at betale alt for meget.

Men grunden til at jeg spørger her er jo i bund og grund fordi jeg geren ville høre om mit bud var helt galt på den og om hesten rent faktisk var "meget" mere vær end både mig og sælger troede (;

Kommentér på:
Pris på denne hoppe

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce