{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
894 visninger | Oprettet:

At klippe Mirell var .. o: {{forumTopicSubject}}

- Overraskende nemt!

Har lige klippet hende i dag, og hun var komplet ligeglad! Klippede med en klipper, der bliver varm og larmer HELT VILDT meget - Mirell var skide ligeglad???

Altså helt ærligt - hesten er bange for alting, men klipperen var hun ligeglad med - jeg klippede hende i lysken og helt inde ved patterne uden hun så meget som rykkede med et øre o: Det eneste hun ikke kunne lide var at blive klippet i gjordlejet, der trippede hun et lille smule, ellers stod hun helt stille i 2 timer og blev klippet? smiley

Imens jeg klipper hende bliver hun bange 2 gange - på et tidspunkt står hun og pisker helt vildt med halen fordi hårene kildede hende - og så rammer hun en bandagepose, der hænger på bokslågen, så den falder ned på gulvet = Mirell tror hun skal dø og springer rundt og fnyser xD?
Men klipperen er hun ligeglad med.

Så fejer jeg hendes hår væk og så ligger de i en bunke 1 meter foran Mirell - lige pludselig får hun øje på hårbunken og tror igen hun skal dø = kæmpe næsebor, fnysen, prusten, hoppen rundt xD

Men klipperen?? Ligeglad...

Min hest er altså fjollet?! smiley

Vi kom sådan til at grine af hende derude, for alle de ting det ville være naturligt, at hun var bange for, dem er hun ligeglad med, men ting som ingen andre heste bemærker, dem tror hun vil dræbe hende :i

Er jeres heste også nogle fjolle'heste på det punkt? :b

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At klippe Mirell var .. o:
  • #1   11. okt 2011 JA ! smiley men sød historie smiley Hun virker som en rigtig hoppe smiley

• #2   11. okt 2011
    Det er hun også : D
    Men hun er nu søøøøød nok på bunden smiley

• #3   11. okt 2011 Min bliver ikke klippet. Men han er da ved at dø hver gang de andre er blevet klippet og deres hår ligger på jorden, tror han tror det et et monster der har hakket en af han venner i stykker, Hehe.
    Og han kan blive mega bange for en rist på vejen, eller en sten der vender forkert. Men store larmende fly, biler der dytter af ham eller en knallert der køre ved siden af ham på vejen er han ligeglad med. Heste er nogle sjove nogen smiley

• #4   11. okt 2011 Haha typisk vores kære firbenede venner!xD

Fænrik er flere gange blevet bange for en pose, en sten, en lille vindmølle på et bord i en have, en tønde, et stykke papir og en masse andre ligegyldige ting, men han er også kold overfor biler, store dyttende lastbiler, cykler, scootere osv xD
    Dog er han også bange for klipperen;s.

• #5   12. okt 2011 Skulle næsten tro Mirell var i familie med min Gabriella, hun er også bange for næsten alting og til tider virker det faktisk som om hun leder efter noget at blive bange for.
    Dog er hun lige glad med biler og last biler og vores egne dumme gøende hunde.

• #6   12. okt 2011 hehe sød historie smiley

• #7   12. okt 2011 sød hypper
    min er totalt rædselsslagen for vandslanger:) og alle mulige andre helt ufarlige ting:-D og hun farer sammen ved den mindste lyd! skøre hest !
    heldigvis er hun nu sød alligevel :):)

• #8   13. okt 2011
    Jeg har altså hørt om mange heste-ædende hår-bunker, så kan godt forstå hun reagerer sådan !! smiley

• #9   13. okt 2011 Dessy hader også klippere.
    Vi har aldrig selv klippet hende men det var der nogen der gjorde lige udenfor hendes boks på et tidspunkt så hun stod sammen krøllet med numsen til klipperen i det bagerste hjørne i hendes boks så hun ikke blev ædt af det pony-ædende monster. smiley Stakkels pony. xD
    Hun ville slet ikke i kontakt med mig så bange var hun (Hun plejer altid at brumme-vrinske når jeg kommer og kalder på hende og stå så hun klar til at jeg kommer..)
    Men den klipper var det farligste i verden. smiley Har aldrig set hende sådan før.

Hun er heller ikke heelt vild med vand men hun vænner sig mere og mere til det. ;D

• #10   13. okt 2011
    Jeg skrev at mirell var ligeglad? ... xD

AM:
    Ja hesteædende hårbunker .. de er værre end bandekriminaliteten smiley

• #12   15. okt 2011 Jeg red engang en pony, der var præcist sådan der. smiley

Han blev bange for alt det, han ikke burde være bange for - en pose der lå på gulvet, en vandslange, et blad på ridebanen. Men en traktor der fylder hele vejen, eller en kæmpe lastbil - nej nej, det er ikke farligt. smiley

• #13   16. okt 2011 netop... vandslanger de er bare suuupper farlige:-D

• #14   17. okt 2011 Haha, hvor er hun dog sød.. (': Arking er også bare skør.. Nogen gange er han bare bange for de mærkligste ting, han kan bare gå og lalle rundt, og så får han pludselig øje på sit spejlbilled i hallen, og flipper helt ud.. Andre gange, kan ting jeg virkelig tror han bliver bange for, bare være absolut intet.... smiley

Kommentér på:
At klippe Mirell var .. o:

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce