{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gode råd til min salgs annonce søges
  • #1   7. okt 2011 Mere i øjenfaldende billeder kan være en idé.. Blikfang smiley

• #2   7. okt 2011 hvad han er bl af

• #3   7. okt 2011 Cawani: Hvordan syntes du billederne skal være?

Karina: Tak:o) Det vil jeg tilføje.

Elkjær: Ja det må jeg selvfølgelig også lige tilføje i annoncen:o)

• #4   7. okt 2011 Det jeg ser efter når jeg køber plag er billeder lige forfra, så man kan se forbens stilling og det samme bagfra og med halen til siden. hesten skal stå stille og lige. Derefter ser jeg på overlinen, så tag billeder fra siden hvor hesten står lige.Selvfølgelig er det vigtigt om muligt at lægge samme billeder ind af forældrene. Desuden billeder tæt på af hovedet fra siden og forfra. Videoer med bevægelse er rigtig godt. Desuden er det godt at skrive hvornår den er blevet vaccineret, orm behandlet, beskåret osv. Desunden er det´rart at vide som køber hvordan den er at fodre på, psykisk, og fx om den er trænet i trafik omgivelser.

• #5   7. okt 2011 iøvrigt syntes jeg den er for dyr, hvis du vil sælge hurtigt så sæt den ned til 3800, altid et skævt tal det virker psykologisk mindre.

• #7   7. okt 2011 jeg synes ikke du skal sætte prisen ned.. den er fin efter min mening.

Billeder som Gry skriver ser jeg også efter.. skal se om hesten er ordentligt bygget, inden jeg overvejer om det skal være den.

Desuden dejlig dreng du har dig ( helt off topic, sorry)

• #8   7. okt 2011 Tror ikke prisen har den store betydning.

Der er bare ikke så mange købere til føl og plage disse år, og slet ikke til disse blandinger. For lidt mere kan man jo få et føl med en udemærket stamtavle.

Såfremt jeg ikke ville kunne sælge den til en rimelig pris så ville jeg aflive den.

Der står ikke noget om den er chippet og fået lavet pas. Det er jo en ekstra omkostning for køber.

• #9   7. okt 2011 jeg synes at sælgers store fordel er at den er kastreret, det er en stor besparelse for køber...
    Desuden har jeg det sådan at jo billigere hesten er, jo mere mistænksom bliver jeg..
    Kan man ikke komme af med den, så mener jeg ikke den skal aflives... det burde have været med i overvejelserne da man ifolede hoppen ( kan selfølgelig være et uheld, men det sker ikke så tit)

Kommentér på:
Gode råd til min salgs annonce søges

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce