26. okt 2009 Følger: 118 Følgere: 104 Heste: 2 Emner: 170 Svar: 1.782
første gang sammen.. hjælp! første gang sammen.. hjælp!
hey piger.
undskyld hvis det bliver lidt langt, men vil bare meget gerne have hjælp!
Jeg har skrevet med den her dreng i et stykke tid, og han er ret sød og alt det der, men det er ikke de STØRSTE følelser for ham, for kender ham jo ikke 100 %, for har aldrig været sammen med ham før.
Men efter at have aflyst en aftale vi havde sidste søndag, har vi så fundet ud af at vi skal være sammen i morgen.
Det bliver nok ret akavet, da jeg aldrig rigtig har snakket sådan vildt med ham før. Har været henne og sige hej én gang, hvor jeg bare gav ham et hurtigt kram og så gik. Det var så pinligt at jeg regnede med at han aldrig ville snakke med mig igen.......
Men det ville han så godt
Er jo selvfølgelig glad for vi skal være sammen osv, men han er bare MEGET langt fremme i skoene i forhold til mig, jeg har ikke haft en kæreste siden 3. klasse.. han har prøvet nærmest alt, imens jeg ikke rigtig har prøvet noget..
Så jeg er også rigtig nervøs.. meget!
Og jeg er også en rigtig genert type. Det har han så også sagt han er, men altså.. Han er vant til at være sammen med piger, men jeg er ikke ret vant til at være sammen med drenge
Han har foreslået at vi ser en film osv, men det kan jo ikke fylde 4 timer ud
nogen idéer til hvad vi kan lave/snakke om?
og hvordan jeg skal prøve at holde styr på min generthed?
- louise.
okt 2009
Følger: 118 Følgere: 104 Heste: 2 Emner: 170 Svar: 1.782
amalie - aner ikke hvad jeg skal spørge om, ved allerede hvad han laver i hans fritid osv
han har bl.a. spurgt om han måtte kysse mig, men jeg sagde at det måtte vi se på
det med at stole på drenge, har jeg dårlige efaringer med..
men min veninde, som er gode venner med ham, siger at han er god nok
okt 2009
apr 2008
Følger: 165 Følgere: 148 Heste: 1 Emner: 51 Svar: 155
det var super hyggeligt og man åbnede sig meget (synes jeg, jeg gjorde)
- I starten var vi helt tavse, men så spurgte han mig om jeg ikke ville spille kort.. ( synes jeg ikke var en god ide) men vi faldt i en utrolig god snak!
Vi endte med at spille kort og snakke i 3 timer (-:
okt 2009
apr 2008
Følger: 165 Følgere: 148 Heste: 1 Emner: 51 Svar: 155
håber det kommer til at gå godt med ham (-;
okt 2009
feb 2006
Følger: 137 Følgere: 140 Heste: 3 Emner: 12 Svar: 3.687
Vi går på skole sammen (forskellige linjer), og jeg havde <b>aldrig</b> snakket med ham. Jeg skulle i byen med en veninde og vi tager til forfest ved en af hendes venner. Og selvfølgelig er Steffen (min sidste crush) der. Min veninde havde så haft givet ham mit nummer. Fair nok...
Men igen var der ikke meget vi fik snakket sammen.
Han skriver til mig dagen efter og vi aftaler at være sammen en dag. Han kom ved 13-tiden, og han skulle så være der hele dagen.
Vi tog så ind på "plænen" og hyggede/snakkede med nogle af hans venner som var derinde og så tog vi i byen om aftenen. Han var ret træt af at han ikke kunne drikke fordi han skulle køre hjem, så jeg foreslog at han kunne sove ved mig, og det gjorde han.
Men altså... Jeg havde kun lige sagt få ord til ham inden den dag vi skulle være sammen. Og det var altså mange timer vi var sammen
Men vi havde det super hyggeligt, og det er en dag jeg virkelig aldrig glemmer :'D
Men bare se tiden an... I skal nok finde på noget at lave
okt 2009
men vi finder en anden dag, og så skal jeg nok skrive her inde hvordan det kommer tl at gå!
første gang sammen.. hjælp!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside