transport - jeg bliver nødt til at spørge... {{forumTopicSubject}}
Kære hestefolk,
I er sidste og eneste udvej, og jeg hader at spørge,men nu gør jeg det altså alligevel...
Jeg har fået en tid til min shetlandspony Nadia ved Tove Due, der kommer til Dalby Rideskole i Kolding på torsdag - fordi hun har fået en slidgigt-diagnose. Det er Tove dog slet ikke sikker på, at hun har - og jeg vil så gerne befri hende for de smerter, som jeg tror, hun desværre har. I første omgang skal hun gennemundersøges og eventuelt have rettet op på nogle ubalancer mm. . jeg har en kraftig mistanke om, at der netop er noget, der "sidder fast".
Sagen er bare, at jeg ikke kan komme derned. Jeg kan sagtens skaffe en trailer, men jeg mangler en bil og en chauffør med kørekort til hestetrailer, der kan køre - så vi er i Kolding torsdag kl. 15. Jeg tror, tiden kan kringles, hvis der er nogle muligheder...
Er der mon nogen, der har mulighed for og lyst til det - eller kender nogle, der har??
Nadia er sød og flink og letlæsselig på alle måder - og jeg har min far med som backup (pga. baby).
Så en nem opgave - mod betaling?
Plan B er en anden behandler, men nu har jeg bare fået anbefalet Tove Due fra flere steder og er så opsat på det...
Og undskyld jeg spørger!
Bedste Hestehilsener
Lise
dec 2008
Følger: 84 Følgere: 84 Heste: 3 Emner: 184 Svar: 612
Hende vil jeg gerne anbefalde.
jul 2009
Følger: 33 Følgere: 35 Heste: 3 Emner: 1 Svar: 90
jan 2009
Følger: 136 Følgere: 145 Heste: 7 Emner: 470 Svar: 2.517
mar 2010
Følger: 18 Følgere: 18 Heste: 3 Emner: 59 Svar: 120
Desværre kan jeg ikke hjælpe med transport.
mar 2008
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 19
Tusind tak for jeres indlæg.
Jeg er bare slet ikke tilhænger af det dér med opsamlingssteder, som man skal køre til med sin hest for at få den behandlet - hvad skete der med at køre ud til kunden og yde servicen dér og få kørepenge oveni?? Jeg er sikker på, at det har givet mig mindst fem grå hår i manken, og det er selvfølgelig ikke lykkedes at finde nogle transportmuligheder. Ærgerligt for Tove virkede virkelig fornuftig.
Nu er det aflyst, og jeg er virkelig spændt på at få Jenny ud til Nadia her den 19. oktober - og hun lød bestemt også fornuftig, og jeg vil lige følge op med mine erfaringer omkring udfaldet, når den tid kommer... hvis I da er interesserede!
Tusind tak for jeres anbefalinger.
Kh
Lise
jan 2009
Følger: 136 Følgere: 145 Heste: 7 Emner: 470 Svar: 2.517
dec 2008
Følger: 84 Følgere: 84 Heste: 3 Emner: 184 Svar: 612
jun 2010
Følger: 21 Følgere: 20 Heste: 1 Emner: 38 Svar: 237
jul 2009
Følger: 33 Følgere: 35 Heste: 3 Emner: 1 Svar: 90
jun 2010
Følger: 21 Følgere: 20 Heste: 1 Emner: 38 Svar: 237
transport - jeg bliver nødt til at spørge...
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside