{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
651 visninger | Oprettet:

Kom frisk alle sammen! :D {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg været med til kursus ved Rune en del gange efterhånden, og det har virkelig været succes oplevelser hver gang. Selvom det er 2 vidt forskellige heste jeg har været af sted på har han en løsning til dem alligevel. Han går ind og vurderer hver enkelt hest og rytter og ser på hvad der skal gøres – målet er det samme, men vejen der hen kan være helt forskelligt alt afhængig af hvad der virker bedst.
Jeg vil klart anbefale ham, da han kan undervise alle – nybegyndere, PRI ryttere, unge heste og gamle rutinerede heste. Han må være en gave til hestefolket smiley

Så kom frisk og vær med - både jer selv og jeres heste vil være taknemmelige smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kom frisk alle sammen! :D
  • #1   2. okt 2011 Helt enig Lotte - han er en gave til HESTENE :o)

At se hvordan den mand fuldstændigt kan afstresse en hest gennem simple metoder er intet mindre en fantastisk :o)

Og når først man begynder at ride logisk med et klart mål og en plan for hvor...dan man når derhen - hvor hver eneste øvelse er et delmål, som skal bevæge dig videre mod det næste :o) Så bliver det sjovt og overskueligt at ride - det er drønhårdt for mavemullerne og lårbasserne og man er mentalt og fysisk brugt efter en lektion, men hvor er det bare FEDT at hver eneste træning er en succesoplevelse :o)

• #3   2. okt 2011 Jeg vil godt smide en anbefaling også, jeg har kendt Rune siden .. puha ... det må være 97 eller 98, enyways .. længe. I sin tid fik vi ham ud og undervise på vores gård,vi var en samling tøser med en lige så sær samling heste, jeg havde mig selv en traver, en hoppe som NÆGTEDE at trave, rune tog det i stiv arm, selv om min hest kejtet rundt,. prøvede at rende ham ned flere gange og ja det ganske enkelt bare ikke gik godt da .. ja jeg ville springe og min hest var bestemt ikke redet skide fantastisk. der var aldrig noget han underviste mig som alle andre. i 2001 solgte jeg traveren og indkøbte Victor som mange har mødt, hvis i har været på kurse med Rune.. Og der tænke jeg med sådan en go hest måtte jeg selv lære noget også og flyttede ud på Runes rideklub, savner det så meget den dag i dag, men jeg har altid stolet på Rune og har slet ikke lyst til undervisning ved andre ... Så han får FEEEM af mig .. Dobbelt Feeem smiley

Kommentér på:
Kom frisk alle sammen! :D

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce