Er virkelig i tvivl! {{forumTopicSubject}}
Hej alle:-) Jeg håber virkelig i vil give jer tid at læse det her.!
Jeg er virkelig kommet i tvivl om den her dreng. Jeg er startet i en ny klasse her efter sommerferien sammen med min bedste veninde. Og første dag, (var der sådan nogle navne skilte på bordene) skulle jeg så sidde ved siden af ham. Han var super flink, i starten var vi selvfølgelig begge to lidt generte og talte flinkt(kan man sige det?) til hinanden.. Men så begyndte vi og små skændtes(altså for sjovt, hvis i forstår) og grinte/griner sammen. Og her på det seneste har jeg været ret vild med ham, men han har så haft en kæreste, senere hen slog han så op med hende, hvilket jeg blev ret gald for(ved godt det er lidt ondt),.. Han blev så kærester med hende igen, og jeg lagde ham bag mig, da han tydeligvis ikke havde de samme føelser for mig.. Men nu har de så slået op igen! Og så tænkte jeg, hvorfor ikke? jge har virkeligt skruet charmen på hele ugen. Og nu er vi så begyndt og skrive en hel del sammen, og jeg er skide vild med ham! Vi skriver søde ting til hinaden, og vi kommer med en masse sandheder,, Hver gang han smiler til mig bliver jeg helt blød i knæene, og når vi skriver sammen banker mit hjerte altid helt vildt:-*. Den bette ting, der er i vejen er bare at min bedste veninde har været kærester med ham, det er et godt stykke tid siden nu, og hun har haft kærester siden ham, men jeg synes bare at det er en bette smule mærkeligt.. Hvad synes i?
Undskyld hvis det blev lidt lang^^
jun 2008
Følger: 63 Følgere: 80 Heste: 4 Emner: 260 Svar: 3.245
Min veninde var også kæreste med min kæreste før jeg begyndte at komme sammen med ham - det var dog ret nemt efter som hun skreg "JA DU MÅ GODT TAGE BART!" efter mig ned af gangen da jeg spurgte hende om vi ikke kunne bytte køkkenvagt . Men jeg snakkede med min veninde om det inden, også selvom hun havde rendt med min kærestes bedste ven og sådan set var medvirkende til at deres venskab gik i stykker, men min veninde synes det var helt okay (: .
maj 2009
Følger: 44 Følgere: 44 Heste: 2 Emner: 139 Svar: 393
jun 2008
maj 2009
Følger: 44 Følgere: 44 Heste: 2 Emner: 139 Svar: 393
Er smask hamrende forelsket!
Jeg snakkede med min bedste veninde, hun sagde at det var super dejligt, at jeg endelig har fundet en jeg kunne li, og at hun var fuldstændigt ligeglad med, hvis jeg kom sammen med ham, da hun ingen føelser havde for ham mere, og at de jo kun havde været kærester i en weekend, så det havde slet ikke være noget seriøst:-D. Er super glad!:-D. kender i nogle gode scorings-trick?:-D
-Cecilie.
jun 2008
Er virkelig i tvivl!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside