{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.031 visninger | Oprettet:

Har lige brug for lidt moralsk opbakning! {{forumTopicSubject}}

Jeg har en 8 års islænderhoppe. Sidste efterårtog vi så småt fat på lidt småstævner og denne sommer skulle bare være den hvor vi rigtig fik prøvet stævnebanerne af.

For 6 uger siden tog vi derfor til Hedeland for at starte stævne, på vej ud af traileren træder hun desværre forkert. 1½ time efter er jeg på vej hjem igen med en halt hest. Dyrlægen kommer to dage efter og ordinerer 2 ugers pause. Men efter de 2 uger er der desværre ingen forbedring, jeg må da vente en uge på at få tid på hestepraksissen og 3 uger efter er vi så der. Hesten er stadigt tydeligt halt og hun tabte desværre en sko dagen før vi skulle afsted, så nu er hun også uren fortil. Hun behandles i leddet og vi bliver sendt hjem med 3 ugers yderligere ro.
Idag har vi så været på besøg igen... stadig med halt hest! Bagbenet skulle efter sigende sikkert være i orden, men det urene forben skyldtes ikke en manglende forsko, men et brud på de hæftende fibre fra gaffelbåndet til knoglen.
SUK, så nu har hestebassen fået ordineret yderligere 6 ugers totalt ro. I værste fald kan sådan en skade tage 3-6 måneder!
Da vi kommer hjem falder hesten på forparten på vej ud af traileren! Der var ikke umiddelbart noget at se, men håber ikke jeg imorgen står med endnu en skade!
Synes virkelig det slider på humøret at have en syg hest.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har lige brug for lidt moralsk opbakning!
Kommentér på:
Har lige brug for lidt moralsk opbakning!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce