Rejse med spejlrefleks {{forumTopicSubject}}
Hej HG'er,
Jeg står i den situation at jeg skal rejse til Indien med 3 kammerater sidst i oktober, hvilket i sig selv er dejligt nok, MEN, nu står jeg i det dilemma at jeg ikke rigtig kan beslutte mig for om jeg tør tage mit spejlrefleks kamera med...
Normalt er jeg ikke så sart med det, men det er jo Indien jeg skal til, et land der er præget af fattigdom og tyverier. Så jeg tænker om jeg måske kommer til at fremstå som den rige turist og et nemt offer for tyveri, hvis jeg tager kameraet med.
På den anden side er det jo også fedt at komme hjem med fantastiske billeder til at kunne mindes turen fra.
Jeg er virkelig i vildrede og ville sætte pris på at høre, hvad I tænker om det. Hvad ville I gøre, hvis det var jer eller hvad har I selv gjort på rejser?
mar 2008
Følger: 71 Følgere: 66 Heste: 4 Emner: 267 Svar: 2.760
jun 2005
Følger: 128 Følgere: 151 Heste: 5 Emner: 28 Svar: 892
Men er det "almindelig" rejse, så tror jeg ikke, jeg ville have betænkeligheder. Har altid haft mit med mig, det giver jo de mest fantastiske billeder af de minder, man gerne skulle have med sig hele livet... Chancerne for at det går i stykker eller bliver stjålet er større, hvis det er rejse med rygsæk...
apr 2008
Følger: 47 Følgere: 43 Heste: 4 Emner: 51 Svar: 428
Jeg var i Kenya her i sommerferien, og da vi var på safaridelen, var der self. ingen problemer og det var fantastisk, men inden i byen, blev man nærmest "overfaldet" og gloet på, da man tog det frem, og det var så ubehageligt. Så har du mulighed for at tage både et kompakt med, når der er mange mennesker, også et spejlreflex til de lidt mere stille omgivelser, ville det klart give det bedste resultater
Jeg ville ærge mig hvis jeg ikke havde taget mit spejlrefeks med ...
nov 2008
Følger: 56 Følgere: 49 Heste: 2 Emner: 48 Svar: 1.231
feb 2005
Følger: 111 Følgere: 107 Heste: 5 Emner: 135 Svar: 1.157
Tror jeg tager det med og holder det i taksen når der er mange mennesker og håber på det bedste!
apr 2008
feb 2005
Følger: 111 Følgere: 107 Heste: 5 Emner: 135 Svar: 1.157
apr 2008
Rejse med spejlrefleks
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside