{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
835 visninger | Oprettet:

Jeg er blevet privat venner med TDLW!! {{forumTopicSubject}}

hey igen HG
Jeg har lige lidt mere jeg skal ud med smiley
Siden jeg ahr været til koncert med BVB og TDLW den 7 juli har jeg skrævet med Ben (guitarist TDLW), Sam (bassist TDLW) og Tom (tromme TDLW)
i starten var det bare sådan noget hej det var en fed koncert og sådan men nu er det mere privat og sådan smiley
Jeg skriver rigtig meget med Ben, han er super sød smiley
Jeg skriver næsten med ham vær aften..
Og en dag da jeg skræv med ham, skræv han at han var sammen med Luke (forsanger TDLW) så nu skriver jeg også med Luke..
Men det er lidt sjovt, for jeg skriver med Luke over Ben´s profil for det meste og det er kun fordi at på hans egen bliver han altid spammet af fans smiley hehe

De er så søde at skrive med alle sammen, og de syndes at jeg skal med bag scenen til koncerten i DK og det ville jeg rigtig godt, og efter det skal jeg muligvis på bar med dem hehehe vis de ha tid..

Jeg er så glad for at jeg er kommet i kontakt med dem, jeg får altid et smil på læben når jeg skriver med dem smiley
Ben fortalt mig igår at han næsten aldrig skriver med hans fans da det er det samme de skriver hele tiden, så nu gider han ikke at svare dem mere..
Men mig ville han godt skrive med, og han syndes jeg er en sød pige hihi blev lidt glad da han skræv det til mig smiley

Nå jeg kan blive ved med at skrive om de drenge, men jeg skulle altså lige ud med det hæhæh smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er blevet privat venner med TDLW!!
Kommentér på:
Jeg er blevet privat venner med TDLW!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce