{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
943 visninger | Oprettet:

Dropper dressurundervisningen, frem for bidløs. {{forumTopicSubject}}

Jeg må altså bare lige dele det her med jer !(-:

Nu har jeg meldt mig af dressurundervisningen, og vil gøre mere i det bedløse.
Mig og Chila har kæmpet og kæmpet i flere år, for at blive helt klar til at komme ud og vinde p stævne pladsen. Og vi ar da vundet en hel del rosetter, og vi har opnået rigtig meget sammen inden for kunk. Men nu her havde vi et halvt år hvor vi bare trænede og trænede, for at blive klar, og det gik fantastisk. Virkelig! Men da vi så kom ud og skulle starte ígen, gik det bare helt galt.. :'/ Hun gik i galop i øgningerne, og løb bare helt vildt.
Jeg er ALDRIG kommet ud fra en stævne bane med tårre i øjnene før, men denne gang... smiley
Det er ligesomom Chila ikke helt gider det mere. Det er ligesomom hun hellere vil ud i det fri og galopere, og lave tricks og jordarbejde osv. Og hvis jeg mærker helt efter, så er det nok også det jeg brænder allermest for efterhånden. Jordtræning, tricks, og bidløs ridning er bare begyndt at fylde så meget i min hverdag efter hånden. Jeg vil ikke bare HELT bidløs. Jeg pakker nok aldrig biddet helt væk, da jeg ikke har noget imod bidet. Men jeg syntes bare ikke der er nogen grund til at ride med det, når det går bedre uden.. :') Jeg vil stadig starte et par stævner en gang i mellen, osv. Men jeg vil stoppe til undervisning, og gøre mere i det vi allerbedst kan lide. Hun er jo også 18 år, og en meget bestemt dam, så hvorfor slådse? :') jeg tror det bliver vildt fedt. Nu skal jeg bare hjave min sidepull :'D

Til jer der har læst det, mange tak :') smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dropper dressurundervisningen, frem for bidløs.
Kommentér på:
Dropper dressurundervisningen, frem for bidløs.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce