overtrædelse af HG's regler - ophavsret hjælp? :s {{forumTopicSubject}}
Hej. Jeg har haft "part" (kan man godt sige) på en traver ved navn Luke (se ham på min profil evt.) Ejeren har så oprettet her på HG (forståeligt nok! Det er jo hans hest!) MEN han har overtrådt denne regel:
1.6 Ophavsret
Der er ophavsret på alle billeder.
I forbindelse med oprettelse af billeder på siden, gives der samtidigt tilladelse til at billederne må vises frem på HesteGalleri.dk og benyttes i alle dertilhørende services.
Alle billeder der lægges ud på HesteGalleri.dk skal være billeder man selv har taget eller har rettighed til at bruge. Indgår der billeder som er markeret med ”copyright”, andre logoer eller lign. og brugeren ikke direkte kan forbindes som ophavsretshaver, vil det medføre slettelse af billederne og i grove tilfælde, slettelse af den pågældende profil eller fotoalbum samt evt. dertilhørende brugerkonto.
Benyttelse af ovennævnte billeder vil under alle omstændigheder medføre en advarsel og besked om at fjerne de pågældende billeder straks.
Billeder der af brugeren lægges på HesteGalleri.dk, forsynes automatisk med et logo tilhørende HesteGalleri.dk
ALLE billederne i hestens profil har JEG taget! Det er MIG der ejer dem!
Syntes i jeg skal anmelde ham til HG?
Jeg er virkelig skuffet over, at han tillader sig selv at tage MINE billeder (han har sågar kopieret dem inde fra Lukes profil - på min side) UDEN at spørge om det var ok!
Hvad syntes I jeg skal gøre?
PFT!
aug 2008
Følger: 81 Følgere: 101 Heste: 7 Emner: 259 Svar: 7.272
mar 2010
Følger: 66 Følgere: 77 Heste: 7 Emner: 717 Svar: 3.863
maj 2007
Følger: 143 Følgere: 136 Heste: 3 Emner: 459 Svar: 2.262
mar 2010
Følger: 66 Følgere: 77 Heste: 7 Emner: 717 Svar: 3.863
overtrædelse af HG's regler - ophavsret hjælp? :s
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside