734 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

C stævner -spring ????? C stævner -spring ?????

Hej alle!:-))
Da jeg skal til at starte på c - plan i spring, ville jeg lige høre om man skal starte fra bunden når man kommer fra d - plan til c - plan?
Hvis ja, hvad klasse er ''bunden så''?? -LB*?**?

Og hvor mange 0 runder skal man have for at må gå vidre til en højre klasse på c plan? smiley
Tak på forhånd!

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Elektriker 850 kr.
  • Haveloungesæt, fod er knækket 1.526 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  C stævner -spring ?????
  • #1   27. aug 2011 LB er den laveste distriktsklasse ja smiley
    Du må starte både LB* og LB** med det samme - og du skal have 5 nulrunder for at må ride LA smiley

Det er ligegyldigt om nulrunderne opnåes i LB* eller LB** - du skal bare have 5 fejlfrie tilsammen smiley
    Når du så har 5 fejlfrie LB'er må du starte LA - igen både LA* og LA** smiley
    Og sådan fortsætter det.

• #2   27. aug 2011 Super mange tak! :-)) Ved du hvor mange nul runder man skal have for at blive B rytter + pony?:)

• #4   27. aug 2011 det laveste er altså LC, men du må starte LB uden at skulle have 5 fejlfri LC'er smiley ville lige sige det!

• #5   27. aug 2011 man skal have 5 0-runder for at blive B-rytter, og de 3 af dem skal være 2** for at gøre pony'en til B-pony

• #6   27. aug 2011 Team Blondie
    Nej den laveste distriktsklasse er LB smiley LC'erne til distriktsstævner er altid klubklasser. Desuden gælder de ikke med i kategoriseringer da alle må starte LB.

Som Monica skriver så skal du (som rytter) have 5 fejlfrie MB'er. For rytteren er det dog lige meget om det er MB* eller MB**. Har du 5 fejlfrie MB* bliver du stadig B-rytter. Ponyen derimod skal have 3 fejlfrie MB** for at blive B-pony smiley

• #7   27. aug 2011 Kristine S: Da jeg var meldt til mit første C-stævne, skulle jeg starte LC-LB, men der er ikke mange steder de har dem. smiley ja, jeg har også skrevet at man IKKE skal ride nogle fejlfri runder for at måtte ride LB, for det må alle ride, self. kun hvis man har tingene til at måtte starte c-stævner. smiley

• #8   27. aug 2011 Team Blondie
    Ja jeg er godt klar over at der er LC'er til distriktsstævner. Men en LC kan IKKE være en distriktsklasse smiley Distriktsklasser starter først ved LB. Alle LC'er der findes til distriktsstævner er derfor klubklasser.

Så i dit tilfælde har LC'en også været en klubklasse hvorimod LB'en var en distriktsklasse smiley

• #9   27. aug 2011 Kristine S har ret.. LC er en klubklasse.. Det er også derfor det ikke står på infosport under reslutater.. LBen er en distriktklasse.. Der er dog næsten altid en LC til c-stævner. Til dem der starter ud og de ungeheste/ponyer

Kommentér på:
C stævner -spring ?????

Annonce