Søger modeller i Mariagerfjordkommune! {{forumTopicSubject}}
Øhøj folkens!
Jeg søger efter 1 model - gerne 2 og øve mig lidt på.
Er du villig til at stå model?
Jeg bor i Mariagerfjord kommune, ved Hobro, som ligger omkring 20 minutter fra Randers og Viborg.
Vi har marker omkring os, og en lille skov(som jeg da har tænkt mig at teste, men den er rigtig rigtig mørk.), ikke det store, men en skøn natur er det, og er helt sikker på der nok skal kunne komme billeder ud af det.
Søger efter en som har et lidt "rocket" look, og samtidig meget sukkersød agtig.
Tøj, skal vi nok finde ud af - men jeg ser gerne der er nogle søde kjoler ind over det og lidt rocket tøj.
Jeg kan godt hjælpe lidt med hår(fladning, håropsætning - totalt god er jeg dog ikke.) og make-up(ser dog helst du har dit eget med, da jeg ikke har det store at gøre ud af.)
Transport skal man selv betale, dog bliver man serviceret med mad og drikke, så det skulle ikke være noget problem at spørge hvis man pludselig er sulten..
- Så har du lyst til at øve dig lidt i model - og jeg kan øve mig lidt i at være fotograf? Så skriv! Du skal være villig til at prøve mange stillinger og komme med en masse udtryk. Generthed gør intet, for med mig bliver der helt klart en masse grin, for jeg kan ikke altid selv tage det seriøst!
dec 2008
Følger: 74 Følgere: 248 Heste: 5 Emner: 852 Svar: 9.699
Søger modeller i Mariagerfjordkommune!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside