Er teenage forvirret (ang. en fyr) {{forumTopicSubject}}
Håber i kan klare en klassisk teenage-agtigt-hjælp-mig debat...
Jeg er ret så rusten ud i alt det her med flirten, efter kun at have været i et langt forhold (som endte i skilsmisse)
Så har simpelthen brug for at vende noget med, jer voksne mennesker.
Sagen er den, at jeg egenlig er faldet for den her fyr. Jeg har på fornemmelsen at han også kan lide mig, men kan sgu ikke rigtig tolke signalerne fra ham...
Vi er begge del af en mindre flok venner, som ses de her 3-5 gange om året og i venneflokken er vi meget nære og kommer hinanden ved, altså deler tøj og sidder tæt uden der egenlig er mere i det.
Nå men til sagen...
Var til en fest for nylig, hvor han også var med.
I løbet af aftenen, havde vi meget øjenkontakt (har aldrig før oplevet en fyr, som søger øjenkontakt så meget)
Da vi kom hen på aftenen flyttede han fra den anden side af bordet, over til en stol ved siden af mig.
Vi sad tæt men det gjorde de andre nu også...
Han`s og mit ben rørte ved hinanden rimelig konstant.
Senere igen rykkede vi alle over til et bål og igen der sad vi ved siden af hinanden med benene mod hinanden.
Da vi så skulle til at sove og have fundet sove pladser, endte det med at jeg delte luftmadras med ham. Skulle have lånt en madras, men eftersom at han` s var en dobbelt og pladsen i stuen i forvejen var trang endte vi med at jeg delte med ham.
Vågnede i løbet af natten og opdagede at han havde en arm indover mig. Hvilket skete i længere tid og ad 2-3 omgange.
Om det bare skete i søvne eller om det er med vilje, ved jeg ikke.
Om morgenen var der igen øjenkontakt flere gange, både inden vi stod op og imens vi spiste morgenmad.
Der blev ikke sagt noget mere om det, men da vi skulle sige farvel gav vi da hinanden et kram og han sagde noget i retning af, at vi forhåbentlig ville se hinanden inden alt for længe.
Men det kan jo også bare have været venskabeligt ment.
Når jeg sidder og læser alle de detaljer her på skrift, ville jeg som udefrakommende sige, JA der er noget i det.
MEN netop fordi vi er så tætte i den venneflok i forvejen, har jeg sgu svært ved at skelne mellem om der er følelser fra han`s side eller om vi er bare er meget trygge ved hinanden.
Føler mig sgu helt ærlig lidt dum og tøset, når jeg sidder her og vil høre hvad i umiddelbart tror...
Men ja jeg er jo nok lidt ramt
feb 2005
Følger: 59 Følgere: 57 Heste: 1 Emner: 16 Svar: 143
har du overvejet at spørge lidt ind til den aften?
uden at lægge for meget i spørgsmålet, men du kunne jo spørge lidt forsigtgt om der lå noget bag ved at han søgte din opmærksomhed så meget?
apr 2006
Følger: 183 Følgere: 282 Heste: 11 Emner: 39 Svar: 2.800
aug 2008
Følger: 54 Følgere: 64 Heste: 6 Emner: 124 Svar: 9.555
og du har ret, det lyder bestem som om der er gensidig interesse der... hvad om du kontakter ham og siger pænt tak for sidst, det var hyggeligt osv... og så lader en lille kommentar falde om feks det med bålet, madressen eller armen om dig....
spring ud i det... prøv om han måske har lyst til at komme og hjælpe dig med et mindre projekt.. mulighederne er mange især hvis du ikke direkte tør spørge ham
jan 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Heste: 1 Emner: 59 Svar: 883
jan 2011
aug 2008
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 27 Svar: 4.442
Prøv dig frem, skader jo ikke at tage en tur i biograften hehe men tiden går, så spild den ikke for længe Held og lykke
aug 2007
Følger: 110 Følgere: 97 Heste: 3 Emner: 352 Svar: 7.756
Men hvis du vil finde ud af, om der vitterligt er noget, eller om det "bare" er venskab og nærhed, fordi I føler jer trygge sammen, så må du jo prøve at tage lidt initiativ og foreslå ham, at I skal lave et eller andet sammen... mødes over en hyggelig middag og nyde en god film sammen, tage ud og opleve et eller andet sammen, eller hvad I nu er til. Og siger han så ja, må du prøve at skrue lidt op for flirten og se, om han "svarer" dig tilsvarende...
Held og lykke med det - det er dejligt at være nyforelsket.
aug 2008
aug 2007
Men nyforelskelse, når den er bedst, er en total lykkerus med evige sommerfugle i maven, rastløshed i kroppen og en evig, sød længsel efter konstant at være sammen med "den eneste ene".
aug 2008
aug 2007
Det er jeg normalt også selv... men nej; nyforelskelse er SKØNT!! Saaaavner det.
aug 2008
aug 2007
Følger: 31 Følgere: 36 Heste: 5 Svar: 41
jan 2011
Men jeg kan nu godt finde det alligevel, er jeg lige kommet i tanke om.
Lige hvad angår det at mødes for nogle få timer, er der lige detalje at vi bor 3 1/2 times kørsel fra hinanden, jeg i Jylland han i Københavns området.
Så det er noget der skal planlægges og ikke mindst findes penge til. Personligt har jeg desværre ikke lige for tiden penge til at fare frem og tilbage over storebælt. Desværre...
jan 2008
Følger: 41 Følgere: 37 Heste: 6 Emner: 123 Svar: 881
kan overhovede ikke følge rikke i ikke at elske forelskelsen, men det er da også dejligt med kærligheden, og trygheden i at han er der når man kommer hjem hver dag.
mit råd til Anne Mette er helt klart at prøve muligheden af.
som nogle af de andre skriver, så kom ind på emnet fra hvor i rørte ved hinanden hele tiden. måske sige at du synes det var rart. hvis han ikke siger at det var rart eller hentyder til at det også, så skru ned for charmen, for så er det nok kun venne status.
aug 2008
og hvis lysten er er der finder i også ud af den del....
aug 2008
jan 2008
Følger: 25 Følgere: 38 Heste: 12 Emner: 63 Svar: 460
Hvad med at se tiden lidt an og se om følelsen varer ved?
Måske er det ikke han du er eksakt vild med, sådan lyder det egentligt ikke, men mere følelsen af at have en til at holde om og af dig som kvinde og kæreste.
Jeg ser ingen beskrivelse af, hvad der er dejligt ved NETOP HAM, men mere en beskrivelse af at det (igen?) er dejligt med nærvær. Måske er du klar igen efter skilsmissen?
Venskaber som du beskriver dem kan være svære at være i, hvis de udvikler sig til forhold og så går fra hinanden. Så giv det lidt tid, selvom det er det sværeste ved en sådan " teenager forelskelse".
-men jeg vil da helt sikker forvente en opdate når der sker noget i den ene eller anden retning. Det er også lidt sjovt at være med på sidelinjen hvis det udvikler sig til det helt store....
jan 2011
For tro mig. Jeg kan virkelig godt lide ham Hvilket er en rigtig dejlig følelse, også selvom jeg ikke ved om det er gengældt.
Det at jeg rent faktisk tør indrømme over mig selv, at han er dejlig, er for mig et tegn på, at han er mere end bare en tilfældig fyr.
Har for øvrigt kendt ham i halvanden år ca. og følelsen er ikke ny.
jan 2008
jan 2011
Vi er jo nogle som kan hygge med øl og vin, uden at blive bøvede af det
jan 2008
Jamen for pokker da. En voksen mand er vel mand nok til at vide hvilke signaler han sender ud og mand nok til at stå ved dem. Så hvorfor skulle han ellers invitere dig til at sove på hans madras. Det gør man altså ikke, hvis ikke der er noget mere end blot gode venner. Hvem ved, måske har han ventet på dette og er bange for at du ikke er klar til ham efter din skilsmisse eller måske frygter han (som en anden teenager dreng) at du ikke mente noget med det.
Jeg har tre foreslag til dig:
1) Du skaffer fluks hans nummer og hører om han ikke trænger til at låne lidt af dig seng, en tur i biffen eller du giver en skøn hverdagsmiddag for at følge op på sidst. Vælg selv hvor vild du er!
2)Er du helt teenager bange så spørg en 3. part (så kan vi også fnise over teenager stilen, for det er da for kært).
3) Du spørger dig selv, hvad du ville have rådet din allerbedste veninde til, hvis det havde været hende, og så GØR DU DET!
p.s. forresten skønt med mennesker som ej heller drikker sig fra sans og samling. Så føler jeg mig mere normal.
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 13 Heste: 1 Emner: 15 Svar: 137
Held og lykke med det og gi da lige en up date
jan 2011
Vi (4 af os venner ham inklusiv) har aftalt at mødes i Tivoli til en fredagskoncert og så bruge weekenden i Kbh. til at gå i byen og have det sjovt.
Så mon ikke der bliver mulighed for, at finde ud af om der er noget eller ikke.
Fristes til at skrive, forsættelse følger....
jan 2008
aug 2008
jan 2011
aug 2008
jan 2011
aug 2008
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 13 Heste: 1 Emner: 15 Svar: 137
Er teenage forvirret (ang. en fyr)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside