782 visninger
|
Oprettet:
Min hest stejler stadig {{forumTopicSubject}}
Min hest var begyndt at stejle, så jeg fik kiropraktor til ham. Der gik cirka 14 dage, og så kom kiropraktoren igen, og fjerende de sidste spændinger, Efter sidste kiropraktor, begyndte genoptræningen af min hest, efter han havde haft ferie i tre uger. Han var i genoptræning i en uge, og fik så en uge fri, da jeg var i sommerhus. Genoptræningen går godt, dog har han stejlet, selvom han er blevet erklæret fejlfri.
Hvad kan der så var galt med ham?
Min søster og jeg har snakket om, at få en hestehvisker ud. Men hvad siger i, hg?
maj 2006
Følger: 35 Følgere: 32 Heste: 2 Emner: 3 Svar: 40
håber det har hjulpet lidt.
jan 2005
Følger: 262 Følgere: 251 Heste: 9 Emner: 824 Svar: 6.702
Grunden til at den gør det selvom den er rask (hvis den nu er det) kan være at den fandt ud af at det var en effektiv måde at slippe for når den havde ond, så den bliver ved når den nu har læret at det virker...
Held og lykke!
-TR
feb 2008
Følger: 107 Følgere: 99 Heste: 7 Emner: 101 Svar: 2.874
Men ja, det er sandsynligvis fordi han har fundet ud af at det virker. Drej ham, og driv ham frem. Og ikke give op selvom han bliver ved. I det sekund du gør det, vinder han
maj 2008
Følger: 223 Følgere: 228 Heste: 5 Emner: 119 Svar: 1.169
Når han stejler, er han næsten ikke til at få kontakt til. Han skal næstens trækkes lidt væk hver gang.
Når han har stejler, gir jeg ikke bare op. F.eks. her idag, hvor han stejlede. Jeg fik ham endelig frem, og tog lige 2-3 gange mere i spring (tempospring). Så nej, jeg opgiver ikke bare. Når han har gjort det godt i nogle runder, roser jeg ham, og traver og skridter ham af.
maj 2006
Følger: 35 Følgere: 32 Heste: 2 Emner: 3 Svar: 40
mar 2007
Følger: 61 Følgere: 59 Heste: 7 Emner: 94 Svar: 256
okt 2007
Følger: 44 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 24 Svar: 97
Min hest stejler stadig
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside