792 visninger
|
Oprettet:
Må man godt?? {{forumTopicSubject}}
Ja - jeg er en mode freak, og derfor vil jeg lige spørge:
Må man gerne snakke om mode(tøj, accories osv) herinde? Synes ikke rigtig, at der er gang i de grupper jeg er i, som skulle være noget med mode at gøre, og jeg kender ikke rigtig andre hjemmesider, hvor jeg kan dele min modeverden!
Ellers er der nogle, der er frisk på en modegruppe? (PLEASE! Skriv hvis man ikke må skrive det her, var nemlig lidt i tvivl, om man må spørge om man skal oprette en gruppe!!)
Mvh Julie
dec 2008
Følger: 74 Følgere: 248 Heste: 5 Emner: 852 Svar: 9.699
Ved ikke om det er "lovligt" i denne gruppe - men det kunne jo være fedt, at der blev talt om tøj, og lign. så man også kunne få nogle fede tøjstils idéer til sit fotoshoot! :-))
jul 2006
Følger: 674 Følgere: 1053 Heste: 1 Emner: 917 Svar: 18.955
jan 2008
Følger: 99 Følgere: 203 Heste: 4 Emner: 433 Svar: 2.550
Hovedtemaet i gruppen er jo 'Model & Fashion', så tøj er jo ikke bandlyst! Men det er i sidste ende jo noget I selv bestemmer. Hvis I medlemmer gerne vil diskutere tøj og alle er indforstået med det, så må I selvfølgelig gerne det!
Jeg har dog forbudt at annoncere om salg af tøj bl.a. da det irriterede mange.
Men modeller er jo til for tøjet, så jeg ville ikke kunne se noget problem i at snakke om mode osv. Fx den internationale mode, catwalken osv.
Men jeg kan prøve at oprette et indlæg og hører om hvad folk synes
jun 2008
Følger: 168 Følgere: 156 Heste: 1 Emner: 222 Svar: 2.180
Men Anna-Sophie, det kunne være rart, for min skyld må du gerne (og sikkert også for andres, hehe:-)..) Men som "Rosmear Aram og Camilla Munksgaard :)" selv siger, så kunne det også være en god måde, at få inspiration til forskellige makeuplooks og tøjlooks!
Tak fordi I vil "lytte" til mig! :-)<3
Må man godt??
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside