{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
792 visninger | Oprettet:

Må man godt?? {{forumTopicSubject}}

Ja - jeg er en mode freak, og derfor vil jeg lige spørge:

Må man gerne snakke om mode(tøj, accories osv) herinde? Synes ikke rigtig, at der er gang i de grupper jeg er i, som skulle være noget med mode at gøre, og jeg kender ikke rigtig andre hjemmesider, hvor jeg kan dele min modeverden! smiley

Ellers er der nogle, der er frisk på en modegruppe? (PLEASE! Skriv hvis man ikke må skrive det her, var nemlig lidt i tvivl, om man må spørge om man skal oprette en gruppe!!)

Mvh Julie smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Må man godt??
  • #1   1. aug 2011 Jeg synes det er bedst, hvis det bliver herinde.

Ved ikke om det er "lovligt" i denne gruppe - men det kunne jo være fedt, at der blev talt om tøj, og lign. så man også kunne få nogle fede tøjstils idéer til sit fotoshoot! :-))

• #2   1. aug 2011 hæhæ, jeg vil gerne være med i sådan en modegruppe xD..

• #3   1. aug 2011 Hej smiley
    Hovedtemaet i gruppen er jo 'Model & Fashion', så tøj er jo ikke bandlyst! Men det er i sidste ende jo noget I selv bestemmer. Hvis I medlemmer gerne vil diskutere tøj og alle er indforstået med det, så må I selvfølgelig gerne det! smiley
    Jeg har dog forbudt at annoncere om salg af tøj bl.a. da det irriterede mange.

Men modeller er jo til for tøjet, så jeg ville ikke kunne se noget problem i at snakke om mode osv. Fx den internationale mode, catwalken osv.

Men jeg kan prøve at oprette et indlæg og hører om hvad folk synes smiley

• #4   1. aug 2011 Jeg synes også godt, at vi kunne blande "modelarbejde & mode" sammen i én gruppe, så det hele ikke bare handler om "hej, så har jeg fået taget billeder, hvad synes du?" (undskyld hvis jeg virker egoistisk, det er bestemt ikke min mening!) smiley

Men Anna-Sophie, det kunne være rart, for min skyld må du gerne (og sikkert også for andres, hehe:-)..) Men som "Rosmear Aram og Camilla Munksgaard :)" selv siger, så kunne det også være en god måde, at få inspiration til forskellige makeuplooks og tøjlooks! smiley

Tak fordi I vil "lytte" til mig! :-)<3

Kommentér på:
Må man godt??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce