970 visninger
|
Oprettet:
Bedømmelsesrunde - Movellas! :D {{forumTopicSubject}}
Hey Dudes! .
Nu fik jeg jo den her geniale idé med en bedømmelsesrunde inde på Movellas ligesom vi har med hestene herinde, bare med historierne derinde . En klog sjæl herinde foreslog så en tråd med det, og da jeg keder mig - vupti er jeg the creator .
Jeg har to at vælge i mellem, dog ville jeg blive lykkelig hvis i ville rate + kommentere min "Sommerflirt" historie, men hvis den ikke lige falder i jeres smag har jeg en hestehistorie også (; .
http://www.movellas.com/da/book/read/201107192026000568
- Fodboldklædt Sommerflirt
(link fjernet)
- Take A Ride Baby
Kom frisk! :D
feb 2008
Følger: 107 Følgere: 99 Heste: 7 Emner: 101 Svar: 2.874
Så først noget på engelsk:
http://www.movellas.com/da/book/read/201107010003213292
- Overnaturlig krimi/gys/kærlighed, kald det hvad i vil
Og en dansk science fiction:
(link fjernet)
Det og nogle meget korte kapitler, hvilket også er udfordrende for mig, og så er det meget nyt for mig at skifte synspunkt
jan 2008
Følger: 99 Følgere: 203 Heste: 4 Emner: 433 Svar: 2.550
Jeg ved ikke hvilke jeg gerne vil have læst, da jeg egentlig gerne vil have læst dem alle sammen, men da meget gerne historierne:
- På en knivsæg
- En indiansk kærlighedshistorie
- Galskaben
Og så arbejder jeg på en engelsk som jeg vil bruge til konkurrencen 'da bedste var barn'.
Alt efter hvad der falder i jeres smag, selvfølgelig
Ps.
Bella, hvis du skal deltage i science fiction konkurrencen, skal dit taggeord 'science fiction' være i ét ord, eller deltager du ikke (vil jeg mene)
jun 2008
Følger: 63 Følgere: 80 Heste: 4 Emner: 260 Svar: 3.245
Anna-Sophie - læser lige en af dem bagefter også nørder jeg noget tetris og læser en anden af dem .
feb 2008
feb 2008
jun 2008
Følger: 63 Følgere: 80 Heste: 4 Emner: 260 Svar: 3.245
jan 2008
Følger: 99 Følgere: 203 Heste: 4 Emner: 433 Svar: 2.550
jeg har afgivet en længere kommentar til dig ved dit essay om blomster, og læser det andet om mørke lidt senere.
- personligt er jeg en ret stor fan af essay, da jeg skrev mange af dem i folkeskolen, og fik mange 12'taller for mine, og så elsker jeg skildringer, og jeg elsker også selv at skildre, så jeg finder dine rigtig gode og rare at læse - man glider bare ubesværet igennem teksten
Jeg har dog også givet dig lidt feedback til hvordan jeg personligt ser på teksten; altså hvordan jeg selv føler for historien.
Bedømmelsesrunde - Movellas! :D
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside