{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.285 visninger | Oprettet:

Movellas - er jeg den eneste? {{forumTopicSubject}}

Er jeg den eneste der synes at Movellas er ved at blive en tand for useriøs og uprofessionel? I starten synes jeg at den virkede ideel for digtere der gerne ville have konstruktiv feedback på deres værker, men de eneste kommentarere jeg har modtaget er 'mere' og 'du skriver godt', og jeg er begyndt at tvivle på om de mon ikke kun siger det for at glæde mig - fordi de ikke tør skrive deres mening og hjælpe mig med at rette i historien og bare give mig konstruktiv feedback, så jeg kan forbedre mig!

Her på det seneste har mine historier modtaget dårlige bedømmelser derinde, og jeg er lidt irriteret over at man ikke skriver hvorfor man synes den pågældende historie er dårlig. Jeg vil jo så gerne blive bedre, og Movellas syntes først som en god mulighed for mig at udvikle mig og mine historier og skriveegenskaber, men det enste jeg synes jeg har fået ud af det er dårlig selvtillid og mistro til at jeg overhovedet kan digte gode historier og skrive godt.

Til gengæld kan jeg blive ret irriteret og også lidt fornærmet (ja det må I undskylde, mit sårbare ego) når jeg så ser andre historier som tydeligvis er skrevet åbenlyst latterligt, med et plat plot osv. få rigtig gode karakterer.
- Ud over det synes jeg at Justin Bieber fylder en næsten alt for stor del derinde. Jeg har intet imod ham, som så mange andre (enten elsker man ham eller også hader man ham. Jeg er egentlig ganske neutral), men synes da at det er lidt for uprofessionelt når forummet egentlig er egnet til historier af alle genre, og dog så er det næsten kun Justin Bieber fanfiction der vinder godt indpas, samt historier fra brugere der allerede er ret populære derinde, og alt andet litteratur bliver så bare skubbet i baggrunden, måske med nogle halvopmuntrende kommentarer som 'mere' eller 'du skriver godt', men ingen feedback til hvordan de mon ville tro at netop den historie ville kunne få fem stjerner.


Ja, det var så min klagessang, men jeg vil lige høre; er jeg den eneste der har det sådan, eller er andre enige?
- Lige nu er der nogle konkurrencer igang som jeg deltager i, og vil gerne bevarer optimismen, men bag efter kan jeg godt forestille mig at jeg vil slette min bruger derinde (og måske prøve fyldepennen.dk, som også skulle være relativt stort og godt forum).

Måske er jeg også bare jaloux på andre forfatteres succes... Må man jo selv bedømme.

smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Movellas - er jeg den eneste?
Kommentér på:
Movellas - er jeg den eneste?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce