{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  syge I****
  • #1   16. jul 2011 Fuck jeg er glad for jeg ikke sad der og filmede! Man må satme ikke have det rart! smiley

Han er helt ude og skide, der ude hvor man slet ikke kan skide mere!!

• #2   16. jul 2011 dårlig opføresel

• #3   16. jul 2011 jeg er da glad for at det ikke kun er mig der synes at der er et eller andet HELT galt der!?

• #4   16. jul 2011 Shit mannn. hva sker der lige for ham der? det er jo bare en 'ældre' dame der kommer til at skubbe lidt til hans cykel?
    Well Done til personen der har filmet det der smiley

• #5   16. jul 2011 Tror ikke det er lovligt at filme og lægge det på nettet men er ikke sikker.

men ja. jeg havde sgu også sagt noget til den nar! selvom han jo tilsyneladende ikke vil høre efter.
    jeg fik simpelthen så ondt af den ældre dame at jeg var ved at tude.
    jeg tuder og får det dårligt når børn bliver drillet i film, ældre bliver behandlet dårligt..
    ja generelt når 'hjælpeløse' individer bliver behandlet dårligt eller bliver skuffede..

men nej han skulle have røvfuld. men det er ikke god stil hende der siger at det ikke er danskligt eller sådan noget, for det gør jo bare manden mere vred over at man disser hans land og religion.

• #6   16. jul 2011 Han har da godt nok ingen respekt for andre mennesker... Tænk at nogen tillader sig at opføre sig på den måde, og tale til sine medmennesker på den måde, er helt chokeret. Manden burde selv se denne film, er rimelig sikker på at han ville blive meget pinlig berørt over sig selv, det ville jeg ihvertfald, hvis jeg var i hans sted!

• #7   16. jul 2011 Fuck en nar man! Respekt for dem der tager den faktisk ældre dame i forsvar!

• #10   17. jul 2011 Hold kæft et røvhul.. Men synes det er fedt at de andre passagerer taler damens sag smiley

Men ja, det er sgu en stor risiko at filme, hvis det bliver opdaget smiley

Kommentér på:
syge I****

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce